31 Reacties
4 jaar geleden
Je hebt bij de ah ook theïenvrije thee. Ik heb een allergie voor caffeine en dus ook theïne.
Ik mag ook groene thee want dit van de jonge thee blaadjes en dan zit het er nog niet veel in.
4 jaar geleden
Mag je dit dan ook onbeperkt drinken? Of zit er toch een max aantal koppen aan? Ik drink op werk de hele dag door thee dus ik moet hier zeker rekening mee gaan houden 🙈
4 jaar geleden
Reactie op Safae-24
Dat durf ik niet te zeggen. Ik denk wel dat je genoeg thee kan drinken zola ...
Oh ja thee met citroen en munt dat klinkt ook lekker. Of lekker gember thee. Schijnt ook goed tegen de misselijkheid te werken
4 jaar geleden
Mag je dit dan ook onbeperkt drinken? Of zit er toch een max aantal koppen ...
Ja dat mag in principe wel. Want die infusions zijn eigenlijk geen echte thee want er zitten geen theeblaadjes in. Zitten alleen maar fruitsoorten en/of kruiden in. Dus ze worden ook wel kruidenthee genoemd
4 jaar geleden
Reactie op chelle92
Ik drink heel erg graag kamille thee maar ik kreeg deze niet in cafeïne vri ...
Ook niet van zonnatura? Of de pure kruidenthee in losse blaadjes van de gezondheidswinkels?
4 jaar geleden
Reactie op chelle92
Ik drink heel erg graag kamille thee maar ik kreeg deze niet in cafeïne vri ...
Overal waar ik kijk (meerdere Google resultaten) wordt aangegeven dat kruidenthee (dus ook kamille) geen 'echte' thee is omdat er geen theeblaadjes in zitten. Hierdoor zit er dus ook geen theïne in en mag je dit dus onbeperkt drinken in mijn ogen. Ook op de zwangerhap-app staat dat je dit gewoon mag drinken. Bepaalde andere kruidenthee niet onbeperkt, kijk vooral even op de app voor welke 'thee' dat is. Gewoon lekker drinken dus!