31 Reacties

4 jaar geleden

Ow kan die ook?! Deze zijn ook lekker

4 jaar geleden

Goeie tip! Dankjewel 🙂

4 jaar geleden

Die ga ik maar eens proberen. Ja de pickwick is nieuw. We gebruiken die op het werk ook voor de kindjes

4 jaar geleden

Ik heb enkel deze gevonden ...

4 jaar geleden

Ik kwam deze tegen bij Jumbo

4 jaar geleden

Je hebt bij de ah ook theïenvrije thee. Ik heb een allergie voor caffeine en dus ook theïne. Ik mag ook groene thee want dit van de jonge thee blaadjes en dan zit het er nog niet veel in.

4 jaar geleden

Oh dit vind ik wel fijn om te weten! Rooibos hebben ze vaak caffeine vrij maar dat vind ik niet lekker 🙈

4 jaar geleden

Mag je dit dan ook onbeperkt drinken? Of zit er toch een max aantal koppen aan? Ik drink op werk de hele dag door thee dus ik moet hier zeker rekening mee gaan houden 🙈

4 jaar geleden

Mag je dit dan ook onbeperkt drinken? Of zit er toch een max aantal koppen ...
Dat durf ik niet te zeggen. Ik denk wel dat je genoeg thee kan drinken zolang er geen cafeïne In zit. En anders thee zelf maken met citroen en munt bladeren. Is ook een goed alternatief.

4 jaar geleden

Reactie op Safae-24

Dat durf ik niet te zeggen. Ik denk wel dat je genoeg thee kan drinken zola ...
Oh ja thee met citroen en munt dat klinkt ook lekker. Of lekker gember thee. Schijnt ook goed tegen de misselijkheid te werken

4 jaar geleden

Oh ja thee met citroen en munt dat klinkt ook lekker. Of lekker gember thee ...
Met gember is ook nog eens heel gezond.

4 jaar geleden

Mag je dit dan ook onbeperkt drinken? Of zit er toch een max aantal koppen ...
Ja dat mag in principe wel. Want die infusions zijn eigenlijk geen echte thee want er zitten geen theeblaadjes in. Zitten alleen maar fruitsoorten en/of kruiden in. Dus ze worden ook wel kruidenthee genoemd

4 jaar geleden

De rooibos honing van Albert Heijn eigen merk is ook erg lekker

4 jaar geleden

Ik dacht dat je ook witte en groene thee mag of niet?

4 jaar geleden

Ik ben helemaal fan van deze.. Ik hou van lekker geurend en zoet😁

4 jaar geleden

Ik drink heel erg graag kamille thee maar ik kreeg deze niet in cafeïne vrije vorm gevonden. Mag je dit dan wel gewoon drinken 1 a 2 koppen per dag?

4 jaar geleden

Reactie op chelle92

Ik drink heel erg graag kamille thee maar ik kreeg deze niet in cafeïne vri ...
Ook niet van zonnatura? Of de pure kruidenthee in losse blaadjes van de gezondheidswinkels?

4 jaar geleden

Reactie op chelle92

Ik drink heel erg graag kamille thee maar ik kreeg deze niet in cafeïne vri ...
Overal waar ik kijk (meerdere Google resultaten) wordt aangegeven dat kruidenthee (dus ook kamille) geen 'echte' thee is omdat er geen theeblaadjes in zitten. Hierdoor zit er dus ook geen theïne in en mag je dit dus onbeperkt drinken in mijn ogen. Ook op de zwangerhap-app staat dat je dit gewoon mag drinken. Bepaalde andere kruidenthee niet onbeperkt, kijk vooral even op de app voor welke 'thee' dat is. Gewoon lekker drinken dus!

4 jaar geleden

Daar was ik naar op zoek naar een mix box maar hadden ze niet bij ons. Maar ff verder speuren...

4 jaar geleden

Reactie op Little_baby

Ook niet van zonnatura? Of de pure kruidenthee in losse blaadjes van de ge ...
Volgensmij is kamillethee an nature cafeïne vrij. Ook die van picknick, want het is een herbal (kruidenaftreksel), het is niet gemaakt van thee.