31 Reacties
4 jaar geleden
Pff gisteren 10 min voor het schap bij de ah gestaan, niks gevonden. Ik vind rooibos, sterrenmunt, kamille en zoethout niet lekker en het was telkens iets met deze smaken of ingrediënten. Ik hoop dat ik die theinevrije mix box bij een andere super vind binnenkort.
Nu drink ik vooral gember en citroen thee maar wil af en toe wel wat anders 😁
4 jaar geleden
Reactie op chelle92
Ik drink heel erg graag kamille thee maar ik kreeg deze niet in cafeïne vri ...
Kamillethee mag je gewoon drinken van het voedingscentrum. Zit geen theïne in.
4 jaar geleden
Reactie op Vale85
Ik heb de losse thee van tastea 'bun in the oven' speciale zwangerschaps th ...
Bun in the oven. 😅
4 jaar geleden
Reactie op Vale85
Ik zal er naar kijken thanks, kosten maken ook weer niet zoveel uit. Als hij maar 'oke' is 😉
Oh en ik kwam even niet meer bij door de naam haha. Weet wel dat ik een aantal naasten heb die hier meteen door heen prikken dus zal ik het busje moeten verstoppen 😁
4 jaar geleden
Reactie op Shar35
Mag je ook witte thee? Vind het ook lastig, thee is eigenlijk het enige wat ...
Witte thee is gemaakt van theeblaadjes. In die blaadjes zit de cafeïne/theïne. Deze wordt daarom afgeraden. Kruiden'thee' mag vaak wel, want die is niet gemaakt van theeblaadjes. Met sommige kruiden'thee' moet je wel oppassen. Sommige kruiden hebben weer speciale effecten.
4 jaar geleden
Reactie op Vale85
Ik dacht ik ga hem eens opzoeken die klinkt leuk! Ik ga alleen nog even wachten want hij wordt aangeraden pas te drinken vanaf het derde trimester..
“Deze thee wordt aangeraden vanaf je derde trimester en aangezien ik daar nu een aantal weken in zit wordt het tijd mijn bevindingen te reviewen.”
https://www.meisje-eigenwijsje.nl/moederschap/review-tastea-bun-in-the-oven/