8 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb ook een chicco next to me bij de vorige gebruikt en nu weer. Wieg deken is echt meer dan voldoende want je moet zo kort mogelijk opmaken. Of bedoel je in de breedte?

5 jaar geleden

Reactie op Jane86

Ik heb ook een chicco next to me bij de vorige gebruikt en nu weer. Wieg de ...
Ja de breedte bedoel ik inderdaad.. in de lengte nog voldoende over omdat ie inderdaad kort opgemaakt moet worden

5 jaar geleden

Misschien een dom idee, maar helpt het niet om de deken een kwartslag te draaien? Dus de lengte over de breedte gebruiken. 🤔 Ik heb zelf ook chicco next2me en moet nog lakens/dekens 🤭.

5 jaar geleden

Een hele andere vraag, aangezien jullie de chicco hebben... Wat vinden jullie van het matras van de chicco? Heeft die van onder ook een harde plank? Of is het een soepel matrasje?

5 jaar geleden

Misschien kan je best op de site van chicco zelf even kijken. Op Amazon it kan je ook de juiste lakens en dekens vinden. Heb het zelf niet. Maar ik kijk regelmatig op Amazon Italië. En zie het vaak voorbij passeren. En op de site van chicco kan je misschien de afmetingen zien van de maten dat zij gebruiken. Als dekentje voor de next to me ☺️

5 jaar geleden

Reactie op Emmeey

Misschien een dom idee, maar helpt het niet om de deken een kwartslag te dr ...
Haha nee een goed idee, zal het eens uitproberen

5 jaar geleden

Reactie op Coob

Een hele andere vraag, aangezien jullie de chicco hebben... Wat vinden jull ...
Ja zo'n harde plank, verbaasde mij er ook over. Maar het matrasje zelf voelt wel goed

5 jaar geleden

Reactie op SoniaB

Misschien kan je best op de site van chicco zelf even kijken. Op Amazon it ...
Ja volgens mij ook gewone wiegmaten. Ik zal nog even goed verder kijken. Thanks voor de tip