44 Reacties

5 jaar geleden

Hehe ik heb deze verslaving ook te pakken! Denk dat het lichaam wat moet aanvullen ofzo🙈

5 jaar geleden

Tegenovergestelde😅 sinds ik ben bevallen drink ik alleen maar water en wil ik gezond eten walg zelfs van chips en chocolade..en tijdens de zwangerschap was het niet aan te slepen.. ik herken mezelf niet meer😂

5 jaar geleden

Wat mij in t verleden hielp was chocolade van 80% of meer cacao te eten. Dan at ik 3 stukjes in plaats van de hele reep 😉

5 jaar geleden

Yep, ik ook! 3x per dag in de kast kijken of er nog een stukje ligt. Zoniet neem ik een broodje hagelslag..haha!

5 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Wat mij in t verleden hielp was chocolade van 80% of meer cacao te eten. Da ...
Haha ja dat zal zeker helpen, dat vind ik dus niet te pruimen😂🙈

5 jaar geleden

Reactie op Gloria

Hehe ik heb deze verslaving ook te pakken! Denk dat het lichaam wat moet aa ...
Ja ik vind het zo gek, alsof er wat in zit wat we nodig hebben inderdaad!😅

5 jaar geleden

Hier ook een behoorlijke verslaving aan chocola 🙈

5 jaar geleden

🙋🏼‍♀️ hier nog zo’n mama. Vooral wit is nu in trek..?

5 jaar geleden

Gelukkig ben ik niet de enige zo te lezen 😅

5 jaar geleden

Yep, voor én na de bevalling 😭 Wat daarbij nog meespeelt is dat ik voordat ik zwanger werd een lactose-intolerantie had en die spontaan is verdwenen! Dus extra genieten, wat helaas wel betekent dat ik nu overgewicht heb 😫 Kijken wat het stoppen met bv gaat doen over 9 maanden 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

5 jaar geleden

Ik eet zoiezo al jaren altijd 1 stukje chocola per dag :) zolang t geen hele reep is maar gewoon een beschaafd stukje kan t geen kwaad hoor , ligt er natuurlijk aan wat je de rest van de dag nog meer eet / drinkt Juist tijdens m'n zwangerschap had ik er geen zin in.

5 jaar geleden

Heel herkenbaar. Nu na iets meer dan 3 maanden is het stilaan wat over.. 🙈 Het moet niet meer elke dag 🤣

5 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Tegenovergestelde😅 sinds ik ben bevallen drink ik alleen maar water en wil ...
Zo dit lijkt me nou zo fijn, bijna nog een zwangerschap willen om misschien wel kans te hebben om ook te walgen van ongezond eten., is helaas hier niet het geval 😂

5 jaar geleden

Haha hier ook ineens veel zin in chocolade 🤣 had dat ook altijd heel fel tijdens mijn menstruatieweek dus zal wel hormoonaal zijn en beteren zeker 😂

5 jaar geleden

Hier ook!! Hagelslag op brood, chocoladepasta, knoppers... echt niet normaal haha

5 jaar geleden

Ik eet de hele dag door chocolade, koekjes, toetjes... 👎 ik heb nu besloten alles langzaam op te maken en niets meer in huis te halen, alleen pure chocolade, die is gezonder (want ja moet wel wat) 😂

5 jaar geleden

Jarenlang niet gehad, wel in de puberteit. Vorige zwangerschap behoefte aan fruit en waterijs.. maar nu 🤦‍♀️.. heel veel wit! Mijn man zegt dat mijn kind mede mogelijk is gemaakt door Verkade 😂

5 jaar geleden

Hier niet met chocolade maar met borrelnootjes :( maar ik werk veel avonden dus dat word het makkelijker het niet aan te raken 😅

5 jaar geleden

Hoezo na bevalling? 🙈 ik heb altijd een chocolade verslaving 😜

5 jaar geleden

Hier ook haha. Nooit gek geweest op chocolade, ja sporadisch. Maar sinds de zwangerschap en na de bevalling kan ik er niet van af blijven, heerlijk🤤😂