Hoi lady,s,
Zijn er toevallig meer mama’s verslaafd aan chocolade na de bevalling?
Ik kan er gewoon niet vanaf blijven, elke dag zeg ik tegen mezelf, vandaag ga ik geen chocolade eten.
Helaas lukt dit bijna niet🙈.
Mijn zus had hier ook last van na de bevalling, ik dacht toen nog; ja hoor je kunt echt wel stoppen.
Nou mooi niet dus, was benieuwd of hier meer mama’s last van hebben😅.
Tegenovergestelde😅 sinds ik ben bevallen drink ik alleen maar water en wil ik gezond eten walg zelfs van chips en chocolade..en tijdens de zwangerschap was het niet aan te slepen.. ik herken mezelf niet meer😂
Yep, voor én na de bevalling 😭
Wat daarbij nog meespeelt is dat ik voordat ik zwanger werd een lactose-intolerantie had en die spontaan is verdwenen! Dus extra genieten, wat helaas wel betekent dat ik nu overgewicht heb 😫
Kijken wat het stoppen met bv gaat doen over 9 maanden 🤦🏼♀️🤷🏼♀️
Ik eet zoiezo al jaren altijd 1 stukje chocola per dag :) zolang t geen hele reep is maar gewoon een beschaafd stukje kan t geen kwaad hoor , ligt er natuurlijk aan wat je de rest van de dag nog meer eet / drinkt
Juist tijdens m'n zwangerschap had ik er geen zin in.
Tegenovergestelde😅 sinds ik ben bevallen drink ik alleen maar water en wil ...
Zo dit lijkt me nou zo fijn, bijna nog een zwangerschap willen om misschien wel kans te hebben om ook te walgen van ongezond eten., is helaas hier niet het geval 😂
Ik eet de hele dag door chocolade, koekjes, toetjes... 👎 ik heb nu besloten alles langzaam op te maken en niets meer in huis te halen, alleen pure chocolade, die is gezonder (want ja moet wel wat) 😂
Jarenlang niet gehad, wel in de puberteit. Vorige zwangerschap behoefte aan fruit en waterijs.. maar nu 🤦♀️.. heel veel wit! Mijn man zegt dat mijn kind mede mogelijk is gemaakt door Verkade 😂