11 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben het een paar weken geprobeerd, maar merkten eigenlijk geen verschil. Daarna overgestapt op Infacol en dat werkt voor onze dochter best goed! Maar ieder kindje is verschillend, ik zou het gewoon proberen. VSM is homeopathisch dus zou geen kwaad kunnen..

5 jaar geleden

Vriendin van me zweert er ook bij. Er zit wel klein percentage alcohol in. Zelf zou ik het dus niet geven aan een baby, maar ieder zijn ding.

5 jaar geleden

Wij gebruiken mama natura. Geen idee of dit in NL ook te vinden is, wij wonen in België.

5 jaar geleden

Wij gebruiken het al een week of 4 maar merken geen verschil helaas.. Wel het idee dat onze dochter de druppels lekker vindt 😅

5 jaar geleden

Wij geven Orthiflor start tegen krampjes. Werkt goed!

5 jaar geleden

Ik gebruik infacol bij mn dochter, al 3 dagen geen krampjes meer gehad. Wel consequent voor iedere voeding geven. Duurt een aantal dagen voordat het zn werk gaat doen.

5 jaar geleden

Wij gebruiken cinababy en ik heb wel echt het idee dat het ons meisje helpt. We krijgen in ieder geval een mooi scheetjes salvo nadat we de druppels hebben gegeven 😂.

5 jaar geleden

Ik gebruik ook VSM cinababy. Ik druppel het op zijn speentje wat hij er lekker vind en daardoor zijn speentje ook langer inhoud. Max. 8 druppeltjes per dag. Ik gebruik ook al vanaf de geboorte ongeveer Orthiflor Start. Hij heeft bijna nooit krampjes dus weet niet of het door de VSM komt of aan de orthiflor 😄

5 jaar geleden

Reactie op emmy90's

Ik gebruik ook VSM cinababy. Ik druppel het op zijn speentje wat hij er lek ...
En waar is orthiflor voor? Want hoor het vaak

5 jaar geleden

Reactie op kellyjohanna

En waar is orthiflor voor? Want hoor het vaak
Even een stukje gekopieerd en geplakt van een site. Het helpt oa. tegen: -Obstipatie: Probiotica helpen de darmflora en kan dus helpen obstipatie te verlichten en een regelmatige stoelgang bevorderen. -Een betere opname van voedingsstoffen - Minder kans op darmkrampjes: Darmkrampjes zijn grote kwelgeesten voor een baby. Veel baby’s worden in de eerste weken van hun prille leventje geplaagd door kronkelende darmpjes, met veel huilen en onrust tot gevolg. Indien je baby’tje last heeft van de buikkrampjes dan helpen probiotica doordat deze de spijsvertering en de darmflora verbeteren. https://www.mommyknowsbest.nl/probiotica-moeder-baby/ Stukje 1.2.1.

5 jaar geleden

Ik had goede verhalen over Cinababy gehoord, waardoor ik het ook ben gebruiken. Meisje vindt de druppels wel lekker, na de druppels volgt vaak wel een scheetsalvo, maar ze heeft evengoed nog wel last van krampjes. Ik heb Orthiflor Start ook maar aangeschaft. Dochtertje is nu 6 weken. Hopelijk is snel het ergste voorbij...