5 Reacties
2 jaar geleden
Neem je een buggy mee? Misschien slaapt ze in dr buggy tijdens het wandelen? Of 1 slaapje in het bedje de andere onderweg en avonds hier is her ook weleens dat ze een uurtje later gaan maar tot in de nacht feesten gaat uiteraard helaas niet meer😅
2 jaar geleden
Wij zijn pas op vakantie geweest, vond het ook lastig. Maar plande t elke keer zo dat ze een dutje in de auto deed en soms viel ze zelf in slaap in de buggy. Soms was der slaapje wat later dan normaal, maar dat is iets waar je je bij neer moet leggen anders kan je nooit iets doen.
En ze ging wat later naar bed dan normaal waardoor ze ook weer later wakker werd. Zo kan je toch nog een beetje genieten😊Veel plezier in ieder geval!
2 jaar geleden
Zou idd proberen te gaan voor 1 slaapje in bed overdag. andere slaapje in auto of buggy?
Uitgebreid uiteten zit er even niet in in deze fase inderdaad. Wij accepteren dat gewoon, doen altijd alleen hoofdgerecht want kind kan niet mega lang stil zitten en gaan heel vroeg eten dus dan rond 19:30 wel echt terug. Vroeg uit eten kan soms wat minder in zuid Europa dus dan misschien warm lunchen en savonds broodje eten? Zie ook weleens mensen die hun kind savonds laat bij zich hebben slapend in een buggy maar ik vind dat zelf een beetje zielig. Ik veroordeel het verder niet maar ik maak zelf die keus niet. In Nederland hebben we vaak genoeg de mogelijkheid oppas te regelen en dan zelf avondje uit te gaan :)
2 jaar geleden
Wij zijn in september op vakantie geweest, geen citytrip maar genoeg te doen in de omgeving. Ik heb ervaren dat het super relaxt is als je zelf ook relaxt blijft en flexibel bent ten op zichte van je kind. Als onze zoon (toen 9 maanden) huilerig was ofzo dan bleven we in het appartement. Lieten hem slapen en speelden met hem. Dan maar een dag even niets doen!
Ik zou wel met een flexibele mindset die kant uit gaan want jij kunt wel alles willen zien binnen een paar dagen maar misschien heeft je kindje een andere behoefte op een bepaald moment.
In ieder geval veel plezier in Rome, zou er ook nog eens graag naartoe willen.