15 Reacties
6 jaar geleden
Goedemorgen!
Klopt helemaal, dus zou je nu 4-5 weken zijn wat ook klopt met je eigen berekening. Gefeliciteerd!
6 jaar geleden
Reactie op Nadi94
Oke bedankt. En wanneer was je eisprong denk je?
Ik dacht 1 april
6 jaar geleden
Hoihoi, 18 maart was toevallig ook de 1e dag van mijn laatste menstruatie.
Ik heb net ook een clearblue test gedaan en die zegt 1-2 weken. Nu ben ik direct angstig dat het dus niet goed zit (vooral omdat ik vorige week lichte bloedingen had) en meer kans op een bbz heb vanwege endometriose en een cyste. Ik dacht dat er al 2-3 zou komen te staan.. maar het kan natuurlijk zijn dat ik een latere eisprong had.. Ik weet ook wel dat niemand er echt wat over kan zeggen maar ik moest het even van me af schrijven :)
6 jaar geleden
Hoihoi, 18 maart was toevallig ook de 1e dag van mijn laatste menstruatie.
...
Ohja en ik heb 18 en 19 april in de avond met plassen voor naar bed gaan ook bloeding gehad, overdag niks, toen miss innesteling en donderdag ochtend met plassen ook nog een keer bloeding, verder hele dag niet. Dus je weet het gewoon niet. Hoor zoveel over bloedingen dat dat voor komt in het begin, zolang je geen pijn hebt en veel stolels.
6 jaar geleden
Reactie op Nadi94
Zou vooral niet te veel zorgen erom maken. Ik had wel een lange best cyclus ...
Bedankt voor je reactie:). Nee idd probeer t maar los te laten nu. Het is ook allemaal wel wat zeg ;) Het is m'n 1e zwangerschap en stond eigenlijk ingepland voor een kijkoperatie en nu ineens toch spontaan zwanger :D (voorzichtig blij) Ben elke dag wel zenuwachtig maar dat herkennen vast veel vrouwen?;)
6 jaar geleden
Reactie op Nadi94
Ohja en ik heb 18 en 19 april in de avond met plassen voor naar bed gaan oo ...
Nee idd je hoort er zo veel verschillende dingen over ja! Ik merk wel dat ik het fijn vind te lezen dat ik niet de enige ben die wat bloed verloor. Idd afwachten is ook t enige wat we kunnen doen. En hopen dat het goed gaat daarbinnen. ♡
6 jaar geleden
Reactie op Nadi94
Geen dank. Goedzo echt doen! Is lastig weet het. Maarja tis niet anders zul ...
Ahh wat leuk! Dankjewel, jij ook gefeliciteerd :D ♡