11 Reacties

5 jaar geleden

Wij vonden de co-sleeper in het begin ook vrij 'groot' We maken het bedje strak op en hij slaapt in een swaddle slaapzakje. Zo voelt hij zich toch geborgen. In een babynestje slapen zou ik trouwens niet doen, daar zijn ze eigenlijk niet voor bedoeld.

5 jaar geleden

Reactie op Riny

Wij vonden de co-sleeper in het begin ook vrij 'groot' We maken het bedje s ...
Dat weet ik maar dat is het enige wat werkt, zoals al genoemd doen wij hem al in een swaddle maar dan toch wil hij niet slapen als in het nestje

5 jaar geleden

Reactie op bloem&@

Dat weet ik maar dat is het enige wat werkt, zoals al genoemd doen wij hem ...
Uiteraard moet je het zelf weten, maar slapen in een babynestje is gewoon niet veilig. Ik hoop voor je dat iemand hier de gouden tip heeft

5 jaar geleden

Onze dame slaapt het liefste in de reiswieg van de kinderwagen. Deze hebben we tot vorige week steeds in haar wiegje gezet 's nachts. Vorige week ben ik begonnen met haar overdag in de wieg te leggen als ze sliep (voordeel dat de woonkamer aan de slaapkamer grenst en ik de wieg in de woonkamer kan rollen). Dat ging prima, dus ook 's nachts in de wieg. Ze heeft het dan alleen wel koud en wordt daar wakker van 's nachts. Ik heb nu een schapenvacht in de wieg liggen en daar slaapt ze heerlijk op.

5 jaar geleden

Onze dame slaapt ook alleen in haar babynestje wat in de co sleeper ligt. Wij merkten dat ze zich anders helemaal naar de randen van de co sleeper ging wurmen waardoor ze schuin kwam te liggen wat ik ook weer gevaarlijk vond omdat ze toen nog onder de dekens lag. Nu ligt ze wel met een slaapzakje aan maar wil overwegen om het babynestje er vanaf morgen uit te halen om te kijken hoe ze er nu op zal reageren.

5 jaar geleden

Dit probleem heb ik ook. Kleine slaapt fijn in zijn sleepyhead met puckababy in de cosleeper, dus ik dacht afgelopen nacht laat ik zonder sleepyhead doen. Knul lag alle kanten op in de cosleeper, erg onrustig was die dus heb uiteindelijk de sleepyhead gepakt en meneer lag zo k.o. Toch maar weer de wieg gepakt en daar slaapt die veel fijner,beter en dieper in.

5 jaar geleden

Hier hetzelfde.. slapen was ruk! Dus ook in de sleepyhead tussen ons in, slaapt bijna meteen! We proberen elke nacht weer haar in de cosleeper te laten slapen.. We spreken van te voren een tijd af hoelang we het gaan proberen. Meestal tussen het half uur en het uur.. Resultaat vannacht; tussen 1 voeding niet geslapen, maar het slaapje daarna wel in de cosleeper en netjes 3 uur achter elkaar! Door de weeks probeer ik ook minimaal 1 slaapje overdag in de cosleeper te laten doen, maar ze vind het gewoon echt nog niet zo fijn..

5 jaar geleden

Inbakenen, en nogal strak. De onze slaapt daar goe in ;)

5 jaar geleden

Reactie op Lisa001

Inbakenen, en nogal strak. De onze slaapt daar goe in ;)
Dat hebben we trouwens ook geprobeerd maar dan wordt ons meisje woest!

5 jaar geleden

Reactie op annaniempje

Dat hebben we trouwens ook geprobeerd maar dan wordt ons meisje woest!
Ja, dat werd die van mij eerst ook. Maar toch even doorgezet en nu slaapt ze veel beter.

5 jaar geleden

Ja, dat werd die van mij eerst ook. Maar toch even doorgezet en nu slaapt z ...
Wij wisselen af met Puckababy en swaddle van meyco lekker strak