5 Reacties

5 jaar geleden

Hallo, Ik heb ook een conisatie gehad in september 2017. Tot nu toe verloopt de zwangerschap perfect normaal. Het is mijn eerste zwangerschap en ben nu 30 weken. Mijn baarmoederhals wordt wel geregeld gecontroleerd of die niet te kort wordt. Moet blijkbaar boven de 2.5 zitten om goed te zijn. Vorige controle was 3,1 dus nog goed

5 jaar geleden

Ik ben nu 27 weken zwanger. Ik heb een lisexcie gehad in november 2019. Vanaf de lisexcie elke 2 weken 2 weken ongesteld en ook begin van Mijn zwangerschap begon met constante kleine bloedingen. Vanaf 14 weken geen bloedverlies meer gehad en daardoor geen zorgen. Controle van baarmoederhals was goed dus probeer er niet teveel over na te denken. Wel nog een echo met 30 weken.

5 jaar geleden

Ik heb aug 2019 lisexcisie gehad en in sep 2019 een conisatie gehad. Ik ben nu 28 weken zwanger en alles gaat goed. Ze hebben 2x mijn baarmoedermond gecontroleerd of deze lang genoeg was. Dit was 3,8. Helemaal prima. Met 36 weken gaan ze voelen of hij al weker word, aangezien er littekenweefsel zit. Mocht hij niet soepel genoeg zijn, dan moet ik in zkh bevallen. Maar voor nu gaat alles goed馃グ馃挋

5 jaar geleden

Hallo dames, hoe gaat het met jullie? Ik ben erg benieuwd of het bij jullie allemaal nog goed gaat en of jullie nu ergens last van hebben馃拫

5 jaar geleden

Ook ik heb vorig jaar Mei een lisexcisie gehad. vooralsnog nergens last van, wel wordt bij elke afspraak de baarmoedermond bij mij opgemeten en na de zwangerschap moet ik weer voor een uitstrijkje gaan.