23 Reacties

6 jaar geleden

Jaa sinds een paar dagen heb ik dit. Heb vandaag 2x wat overgegeven. Constant zn weeig gevoel in me maag. Lu droge crackers eet ik maar de hele dag door..

6 jaar geleden

Dat ken ik, heb ik hele dag door. Ik eet wel graag, maar blijf misselijk en dat lege gevoel hebben.

6 jaar geleden

ja klopt probeer echt ieder uur iets te eten.... cracker ofz... mij lukt t helaas ook niet :(

6 jaar geleden

Ik heb dit ook sinds een week. Assistent can VK raadde aan om door de dag heen vaker kleine hoeveelheden te eten. Je kunt ook reistabletjes gebruiken. Ik heb suprimal gekocht tegen de misselijkheid. Hierdoor kan ik beter eten en drinken, dan is de misselijkheid veel minder

6 jaar geleden

Pfff ja ik ook! Ben nu 6+3 weken maar sinds vorige week dit gevoel.. gaat idd niet weg na wat gegeten te hebben.. vreselijk gevoel

6 jaar geleden

Ja, sinds vandaag ook... Vervelend

6 jaar geleden

Ik heb continue honger...en als het moment daar is...dan ga ik of over mn nek (niet echt) of ik heb daarna nog meer honger...ik wil geen pilletjes gebruiken, maar probeer wel zo verzadigend mogelijk te eten...en dat is een hele uitdaging.

6 jaar geleden

Herkenbaar. Sinds vandaag eet ik om het uur iets (cracker, beschuit, broodje yoghurt, fruit, mueslireep, etc) om de misselijkheid voor te zijn. Maar desondanks een leeg gevoel... het is ook een beetje een ontdekkingsreis om te zien wat werkt 😅

6 jaar geleden

Heel herkenbaar.Misselijk, leeg gevoel,tegelijk over je nek gaan als je eten ziet.. Ik vind zoete dingen nog het lekkerst. En jullie?

6 jaar geleden

Ik kan de hele dag eten t is echt niet normaal😩

6 jaar geleden

Reactie op Estherarno

Heel herkenbaar.Misselijk, leeg gevoel,tegelijk over je nek gaan als je ete ...
Ik (over)leef nu vooral op Kellogg’s special K, fruit, boterhammen en crackers. Geen warm eten

6 jaar geleden

Jaaaaa heel herkenbaar!!

6 jaar geleden

Herkenbaar! Hele tijd zo'n hongergevoel maar daarnaast geen trek en misselijk. Meestal helpt eten wel beter dan niet eten. Moet zelfs s nachts regelmatig wat eten, als mn maag te leeg wordt ga ik overgeven

6 jaar geleden

Pff dat heb ik dus ook

6 jaar geleden

Heel herkenbaar.. heb het elke dag maar als ik dan even wat lichts eet gaat het wel weer wat beter

6 jaar geleden

Vreselijk en helaas herkenbaar. Weet er geen raad mee..

6 jaar geleden

Ja hier ook, ik weet soms ook niet of het honger is of misselijkheid of allebei 😅 ik had zoveel goede voornemens om gezond te eten tijdens de zwangerschap maar daar komt nu weinig van terecht 😅

6 jaar geleden

Reactie op vdbd92

Ik (over)leef nu vooral op Kellogg’s special K, fruit, boterhammen en crack ...
Dat is ook echt het enige wat ik naar binnen graag .. Speciaal K werkt hier ook goed .. Ook continu misselijk, de hele dag door... Elke keer weer een uitdaging om alles binnen te houden

6 jaar geleden

Jaa hier ook! Enige wat ik naar binnen kraag is zacht broodje met smeerkaas

6 jaar geleden

Ik leef op knackerbrood vezelrijk met kaas of met pasta. Maar soms ist hongergevoel zo erg dat ik slechte dingen ga eten zoals koekjes en ships. Ik kan het niet laten. Eet ik niet dan word ik misselijk en ga ik spugen. Ik wil echt niet op deze manier dik worden. Alleen als mn lichaam aangeeft dat ze wil eten, waarom dan niet? Best ingewikkeld haha