Nog mensen hier last (naast misselijkheid) van een continu leeg gevoel van de maag? Geen echt hongergevoel maar het voelt wel alsof ik moet eten ondanks ik in zeeeeer weinig zin heb.
En ook als ik iets eet blijft dit gevoel?
Jaa sinds een paar dagen heb ik dit. Heb vandaag 2x wat overgegeven. Constant zn weeig gevoel in me maag. Lu droge crackers eet ik maar de hele dag door..
Ik heb dit ook sinds een week. Assistent can VK raadde aan om door de dag heen vaker kleine hoeveelheden te eten. Je kunt ook reistabletjes gebruiken. Ik heb suprimal gekocht tegen de misselijkheid. Hierdoor kan ik beter eten en drinken, dan is de misselijkheid veel minder
Ik heb continue honger...en als het moment daar is...dan ga ik of over mn nek (niet echt) of ik heb daarna nog meer honger...ik wil geen pilletjes gebruiken, maar probeer wel zo verzadigend mogelijk te eten...en dat is een hele uitdaging.
Herkenbaar. Sinds vandaag eet ik om het uur iets (cracker, beschuit, broodje yoghurt, fruit, mueslireep, etc) om de misselijkheid voor te zijn. Maar desondanks een leeg gevoel... het is ook een beetje een ontdekkingsreis om te zien wat werkt 😅
Herkenbaar! Hele tijd zo'n hongergevoel maar daarnaast geen trek en misselijk. Meestal helpt eten wel beter dan niet eten. Moet zelfs s nachts regelmatig wat eten, als mn maag te leeg wordt ga ik overgeven
Ja hier ook, ik weet soms ook niet of het honger is of misselijkheid of allebei 😅 ik had zoveel goede voornemens om gezond te eten tijdens de zwangerschap maar daar komt nu weinig van terecht 😅
Ik (over)leef nu vooral op Kellogg’s special K, fruit, boterhammen en crack ...
Dat is ook echt het enige wat ik naar binnen graag .. Speciaal K werkt hier ook goed .. Ook continu misselijk, de hele dag door... Elke keer weer een uitdaging om alles binnen te houden
Ik leef op knackerbrood vezelrijk met kaas of met pasta. Maar soms ist hongergevoel zo erg dat ik slechte dingen ga eten zoals koekjes en ships. Ik kan het niet laten. Eet ik niet dan word ik misselijk en ga ik spugen.
Ik wil echt niet op deze manier dik worden. Alleen als mn lichaam aangeeft dat ze wil eten, waarom dan niet? Best ingewikkeld haha