20 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb zo'n broekje bij de Prénatal weg. Zitten heerlijk. En ik vind ze precies goed zitten.

5 jaar geleden
Ik heb zo'n broekje bij de Prénatal weg. Zitten heerlijk. En ik vind ze pre ...

Ja deze heb ik ook alleen dat is meer bedoeld als onderbroek/om je bovenbenen niet te laten schuren. Ik zoek echt iets wat knetter strak om.je bovenbenen en billen zit zodat je wat strakker en slanker lijkt
5 jaar geleden
Wibra heeft "oma ondergoed" corrigerend. Alleen dit is dan voor de buik. (Wel lekker hoog). Ik pak dan 2x groter de maat.
Wat ik ook heb gedaan is een panty (die hoog zit) kort knippen en de buik rand een stukje verticaal knippen voor ruimte, zodat het niet knelt..
5 jaar geleden
Reactie op First-time-mom
Wibra heeft "oma ondergoed" corrigerend. Alleen dit is dan voor de buik. (W ...
O dit is wel een goed idee. Gewoon een zwangerschaps panty maat kleiner kopen en die afknippen
5 jaar geleden
Reactie op momy84
Misschien is dit wel wat voor jouw?

Geniaal. Heb je een link
5 jaar geleden
Reactie op Madamewijnen
O dit is wel een goed idee. Gewoon een zwangerschaps panty maat kleiner kop ...
Ja die zijn dan helemaal super!
5 jaar geleden
Ik heb deze gekocht voor onder mijn jurkjes. Ben ook veel aangekomen. Ik vind deze heerlijk zitten en heb al best een flinke buik. Ik heb hem 1 maat kleiner besteld.

5 jaar geleden
Ik heb lange tijd bij Hunkemöller gewerkt, kijk ajb wel uit met corrigerend ondergoed voor niet-zwangere vrouwen, want dat geeft teveel druk op je buik en is niet goed voor de kleine in je buik!! Kijk echt naar iets wat speciaal voor zwangeren is gemaakt!
5 jaar geleden
Reactie op Rian Moderator
Ik heb deze gekocht voor onder mijn jurkjes. Ben ook veel aangekomen. Ik vi ...

Dit lijkt me niet fijn zitten op mijn buik. Daarom ben ik dus op zoek naar een broekje wat wel je benen en billen "afknelt" maar niet mn buik. Een zwangerschapsshort zit wel lekker maar corrigeert niet genoeg helaas
5 jaar geleden
Reactie op Nikki-90
Hier ook helemaal fan van die van noppies. Geeft ook fijne ondersteuning aa ...
Ik heb er ook een maar dat is toch echt meer een onderbroek dan corrigerend ondergoed. Miss is het voor sommige dames voldoende maar ik zoek dus echt iets wat strak zit aan de onderkant. Echt corrigerend dus. Niet alleen lange pijpjes
5 jaar geleden
Reactie op Madamewijnen
Geniaal. Heb je een link
5 jaar geleden
Reactie op momy84
Heb deze nu besteld..vond hem wel heel duur dus hopelijk is het de moeite waard haha