28 Reacties

3 jaar geleden

Ik lees even mee. Wij hebben nu een Volkswagen polo, deze is niet aan te raden met deze autostoel. Bij ons zit de bijrijder ook met zijn/haar neus tegen de voorruit geplakt helaas.

3 jaar geleden

Wij hebben een bmw 1 en ik kan niet super comfortabel zitten. Maar ik vind de Cybex super handig, zeker omdat je hem plat kunt leggen als je hem ergens mee naar binnen neemt. Dan heb ik dat kleine plekje er wel voor over 😊

3 jaar geleden

Ik heb een cybex sirona, een vaste draaistoel. Ik rijd een ouder model Kia Sportage (2010) en heb ruimte genoeg. Ik ga wel kijken voor een Citroen C4 Picasso (model 2015/2016) omdat deze 3 volwaardige stoelen op de achterbank heeft en wij hebben 3 kids waarvan 2 in autostoel nog.

3 jaar geleden

Wij hebben een toyota prius en ik kan nog prima zitten als de autostoel in de base staat

3 jaar geleden

Ik heb een kia rio 2011, de maxi cosi incl. Base staat achter de bestuurder stoel, ik ben 170 en zit net zo comfortabel als eerst. Wel past de joolz geo2 kinderwagen met bak niet heel lekker samen met de maxicosi in de auto. Teminste als je een bijrijder meeneemt!

3 jaar geleden

Wij hebben een tesla genoeg beenruimte nog. De voorstoel kan alleen niet in ligstand maar ruimte zat. Enige nadeel is dat de SensorSafe hier niet standaard bij aangesloten kan worden.

3 jaar geleden

Geen Ford fiesta in ieder geval 😅

3 jaar geleden

Ik heb een kia picanto en bij mij past het net, maar ook heel krap. Wanneer de kinderwagen ook in de auto moet gaat de auto amper dicht en is er geen ruimte meer, dus ik moet helaas ook op zoek naar een ruimere

3 jaar geleden

Reactie op LisetD

Ik lees even mee. Wij hebben nu een Volkswagen polo, deze is niet aan te ra ...
Wij hebben ook een VW Polo, maar bij ons nog genoeg ruimte. Moet er wel bij vermelden dat het een Polo uit 2020 is en ik de beenruimte aanzienlijk verbeterd vind tov modellen van enkele jaren daarvoor.

3 jaar geleden

Met maxicosi bedoel ik de cybex cloud z natuurlijk

3 jaar geleden

Ik heb een nieuwe opel corsa dan moet je ook iets naar voren. Me vriend heeft een opel grandland x daar past hij perfect in

3 jaar geleden

Wij hebben een seat leon en daar lukt het goed. Is wel een redelijk nieuw model.

3 jaar geleden

Reactie op Catharina89

Wij hebben ook een VW Polo, maar bij ons nog genoeg ruimte. Moet er wel bij ...
Die van ons is uit 2016 volgens mij, dan zal dat het verschil zijn inderdaad:)

3 jaar geleden

Seat ibiza uit 2008. Tis vooral heel vol. Ik heb de autostoel achter mijn stoel want ik ben t kleinst. Als de kinderwagen ook in de auto moet is het wel heel vol

3 jaar geleden

Hier een Volkswagen golf 6 , lijkt klein maar heb genoeg ruimte 😊

3 jaar geleden

Een Mini Cooper S Clubman (de station variant zeg maar). Gaat prima in combinatie met de Cybex Cloud Z

3 jaar geleden

Wij hebben een Toyota Auris, dat past maar is wel een beetje krap. Mijn ouders hebben een Ford Mondeo, die is super ruim, ook achterbak! Dus die zou ik aanraden. Maar het ligt ook aan je budget natuurlijk 😅

3 jaar geleden

Veel dank voor jullie reacties.. We hebben nu een Audi A4 op het oog of een VW tiguan. Omdat de A4 een soort van kuipstoelen achter heeft denk ik dat deze afvalt. Als iemand ervaring hiermee heeft deel het alstublieft! Anders gaan we toch voor een tiguan

3 jaar geleden

Wij hebben een Seat Ateca. Zit prima 🙂

3 jaar geleden

Reactie op romymarie

Veel dank voor jullie reacties.. We hebben nu een Audi A4 op het oog of een ...
Een Seat Ateca en een VW Tiquan zijn even ruim.