Even een vraagje voor de dames met deze auto stoel. Ik ben op zoek naar een auto waar deze op de base Achterin makkelijk past zodat je voorin ook nog een beenruimte hebt en comfortabel kunt zitten. Ik had eerder een Citroën C3 maar mede door de autostoel weggedaan omdat je tegen het voorruit geplakt zat. Wat voor auto hebben jullie icm cybex cloud z en hoe comfortabel kunnen jullie nog zitten ?
Ik lees even mee. Wij hebben nu een Volkswagen polo, deze is niet aan te raden met deze autostoel. Bij ons zit de bijrijder ook met zijn/haar neus tegen de voorruit geplakt helaas.
Wij hebben een bmw 1 en ik kan niet super comfortabel zitten. Maar ik vind de Cybex super handig, zeker omdat je hem plat kunt leggen als je hem ergens mee naar binnen neemt. Dan heb ik dat kleine plekje er wel voor over 😊
Ik heb een cybex sirona, een vaste draaistoel. Ik rijd een ouder model Kia Sportage (2010) en heb ruimte genoeg. Ik ga wel kijken voor een Citroen C4 Picasso (model 2015/2016) omdat deze 3 volwaardige stoelen op de achterbank heeft en wij hebben 3 kids waarvan 2 in autostoel nog.
Ik heb een kia rio 2011, de maxi cosi incl. Base staat achter de bestuurder stoel, ik ben 170 en zit net zo comfortabel als eerst. Wel past de joolz geo2 kinderwagen met bak niet heel lekker samen met de maxicosi in de auto. Teminste als je een bijrijder meeneemt!
Wij hebben een tesla genoeg beenruimte nog. De voorstoel kan alleen niet in ligstand maar ruimte zat. Enige nadeel is dat de SensorSafe hier niet standaard bij aangesloten kan worden.
Ik heb een kia picanto en bij mij past het net, maar ook heel krap. Wanneer de kinderwagen ook in de auto moet gaat de auto amper dicht en is er geen ruimte meer, dus ik moet helaas ook op zoek naar een ruimere
Ik lees even mee. Wij hebben nu een Volkswagen polo, deze is niet aan te ra ...
Wij hebben ook een VW Polo, maar bij ons nog genoeg ruimte. Moet er wel bij vermelden dat het een Polo uit 2020 is en ik de beenruimte aanzienlijk verbeterd vind tov modellen van enkele jaren daarvoor.
Seat ibiza uit 2008. Tis vooral heel vol. Ik heb de autostoel achter mijn stoel want ik ben t kleinst. Als de kinderwagen ook in de auto moet is het wel heel vol
Wij hebben een Toyota Auris, dat past maar is wel een beetje krap. Mijn ouders hebben een Ford Mondeo, die is super ruim, ook achterbak! Dus die zou ik aanraden.
Maar het ligt ook aan je budget natuurlijk 😅
Veel dank voor jullie reacties.. We hebben nu een Audi A4 op het oog of een VW tiguan. Omdat de A4 een soort van kuipstoelen achter heeft denk ik dat deze afvalt. Als iemand ervaring hiermee heeft deel het alstublieft! Anders gaan we toch voor een tiguan