77 Reacties

3 jaar geleden

Huilen omdat mijn vriend niet mee naar de supermarkt wilde gaan 😂

3 jaar geleden

Huilen omdat de melk op was..

3 jaar geleden

huilen om puppy’s in een film🙄

3 jaar geleden

Huilen omdat mijn vriend geen broodje döner voor me had gehaald😂. Ik huil nu echt voor heel veel dingetjes btw, heel frustrerend

3 jaar geleden

Ik stond in de speelgoedwinkel. ik had een kinderboek je in de hand. ik las de titel en begon me toch een potje genant te janken 🤪😭🤭

3 jaar geleden

Huilen omdat mijn vriend geen frikandel speciaal had meegenomen. Hij had nog gebeld vooraf en gevraagd of hij het moest meenemen. Had gezegd: nee hoor, hoeft niet. En het ondertussen tóch hopen en dus teleurgesteld zijn. Dus.... 😂 En inderdaad huilen bij muziek en tv. En dan ook écht janken, vanuit de tenen. Zo gek 🤭

3 jaar geleden

Ik heb gehuild omdat mijn man mijn favoriete drinken mee had genomen voor me.

3 jaar geleden

Ik moet steeds huilen en weet eigenlijk niet zo goed waarom..😂

3 jaar geleden

Huilen om het einde van fast & furious 6, chagerijnig worden om mijn eigen zweetvoeten.....

3 jaar geleden

Dit is misschien iets serieuzer en had zo ook gehuild denk ik mijne vriend zijn dochter is 17 jaar en kon tot heden niet lezen. En nu dat ze een heel gemakkelijk zinnetje las begon ik te huilen. Ik was ongelooflijk fier dat dit uiteindelijk dan toch mogelijk is. Nooit opgeven blijven proberen.

3 jaar geleden

Ik kan niet naar een programma als All you need is love kijken zonder een goede dosis sarcastische opmerkingen te maken. Als iedereen loopt te zwijmelen bij een geadopteerd meisje die terug ging naar haar geboorteland en daar de liefde van haar leven tegen kwam, is bij mij het eerste wat uit mijn mond komt: hoe weet ze dan dat het niet toevallig haar broer is?! (Wordt over het algemeen niet gewaardeerd zoals je begrijpt). Ik liet afgelopen week gewoon een traantje om All you need is love!! En dan niet om een hartverscheurend liefdesverhaal... nee, een vrouw die haar 98 jarige oom een fijne verjaardag wilde wensen ondanks de corona... dus.... (ok de traan kwam bij zijn 87 jarige broer in Amerika die niet als verassing op zijn verjaardag kon komen. Maar dit was echt het moment waarop bevestigd werd dat hormonen bestaan! En een dag later was ik ontroerd bij volgens mij een supermarktreclame, maar kan mij al niet meer herinneren welke... Ik herken mijzelf al bijna niet meer! 😆 ben ook echt super knuffelig, mijn vriend vlucht er inmiddels al voor

3 jaar geleden

Ik heb nog 0 keer gehuild? Is dat ook normaal? Ben helemaal niet zo emotioneel ofzo? Haha

3 jaar geleden

Reactie op Madamewijnen

Ik heb nog 0 keer gehuild? Is dat ook normaal? Ben helemaal niet zo emotion ...
Ik ook echt totaal niet!

3 jaar geleden

Huilen bij het liedje 17 miljoen mensen in de auto... oh en een tekenfilm, ik vond het zo zielig dat papa koe werd aangevallen door cayotes en overleed.

3 jaar geleden

Huilen omdat mijn man mijn snoep aan het eten was en hij vroeg niet of ik ook wilde..

3 jaar geleden

Huilen omdat hij al mijn kersen had opgegeten terwijl ik eerder had gezegd “eet maar kheb toch geen zin in kersen “

3 jaar geleden

Reactie op Madamewijnen

Ik heb nog 0 keer gehuild? Is dat ook normaal? Ben helemaal niet zo emotion ...
Niet erg hoor, ik heb ook nog niet gehuild. Iedereen ervaart het anders ;)

3 jaar geleden

Huilen omdat Luuk van RTL boulevard gister zijn 1000ste aflevering had🤣🤣🤣🤣😭

3 jaar geleden

Huilen omdat op televisie een vrouw 90 werd en iedereen van ver haar een gelukkige verjaardag wenste. Maar ook toen het liedje 'handjes draaien' van K3 speelde, ik moest wenen omdat de oude K3 geen K3 meer is 😂

3 jaar geleden

Reactie op lambi

Dit is misschien iets serieuzer en had zo ook gehuild denk ik mijne vriend ...
Ja maar dat is ook echt een heel bijzonder moment!!!