77 Reacties

3 jaar geleden

Omg sinds vandaag huil ik om alles als ik vertel hoe lief me vriend is voor me. Als ik wat lees wat zielig is dan jank ik meteen me ogen uit me kassen. En soms als ik gewoon praat dan moet ik al uit het niets huilen. Dat mensen nog wat durven te zeggen tegen me😂

3 jaar geleden

Ik had bij mijn vorige zwangerschap bij een bushalte staan huilen. De gene die ook op de bus aan het wachten was vroeg of ze wat voor mij kon doen. NEEEEE yoghurt bij de alberthije n die was op! Wist niet wat ik nu moest gaan eten en had heel erg trek in pasta met yoghurt!!!!!!! Ze keek mij echt aan van OKE😭😭😭😭

3 jaar geleden

Reactie op Madamewijnen

Ik heb nog 0 keer gehuild? Is dat ook normaal? Ben helemaal niet zo emotion ...
Haha ik heb het eigenlijk ook niet zo. Sterker nog, ik denk dat ik nu minder huil dan normaal... Ben altijd zo emo, en nu alleen maar gewoon chill 😅 Nouja behalve zondag, toen was ik het misselijk/ellendig voelen wel even beu, toen kwamen er een paar tranen.

3 jaar geleden

Niet echt aan het huilen ofzo. Alhoewel ik wel gigantisch lag te blèren om een filmpje met een hond die dikke vriendjes werd met de pasgeboren baby en na 2 jaar hartstikke goed met elkaar om gingen. Ik hoop dat onze hond dat ook mag zijn met ons kindje. Dus ja. Dan wel echt uitgebreid janken. Maar wat ik vooral merk: geen standje geïrriteerd meer hebben maar gelijk door springen naar super super kwaad als ik iets zie wat ik niet leuk vind. Mijn man noemt het ondertussen al: standje 'kill and attack'. Ik kan er wel om lachen want het is ook echt zo. 🤣

3 jaar geleden

Reactie op Madamewijnen

Ik heb nog 0 keer gehuild? Is dat ook normaal? Ben helemaal niet zo emotion ...
Hahah ik ben ook een vrij nuchter persoon. Vlak voor het testen heb ik wel een halfuur gehuild in bed om een mooie reis die ik heb gemaakt. Dat gehuil was toen de aanleiding om toch even een vroege test te doen.

3 jaar geleden

Reactie op Sammetje

Niet echt aan het huilen ofzo. Alhoewel ik wel gigantisch lag te blèren om ...
Ja haha hier ook. Super kwaad worden omdat de afzuigkap niet werkt, hoe kun je daar nou super kwaad van worden 🙈

3 jaar geleden

Reactie op Ings

Ja haha hier ook. Super kwaad worden omdat de afzuigkap niet werkt, hoe kun ...
Oh die van ons was dus gewoon kapot vorige week. Terwijl ik hartstikke misselijk was en alles aan elkaar spuugde vanwege alle nare geurtjes. Nou mijn man heeft het geweten dat de afzuigkap het niet deed. Niet te genieten!

3 jaar geleden

Reactie op Sammetje

Oh die van ons was dus gewoon kapot vorige week. Terwijl ik hartstikke miss ...
Hahaha ik zie het soort van voor me. Arme vent!

3 jaar geleden

Reactie op DerYasin

Ik had bij mijn vorige zwangerschap bij een bushalte staan huilen. De gene ...
Pasta met yoghurt hahaha, die zag ik niet aankomen.

3 jaar geleden

Hebben jullie net bij het NOS Journaal die gozert met zijn knikker racebaan gezien? Janken, joh. Tussen de tranen door probeerde ik mijn vriend duidelijk te maken dat ik ook een knikkerend kind wil. Hormonen 🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Gister als een klein kind moeten janken, omdat mijn vriend er niks van bakt met Super mario😂

3 jaar geleden

Ik moet huilen als ik mensen op tv zie huilen, verder ben ik eig helemaal niet huilerig. Wel ben ik snel boos en krijgt mijn man het toch te verduren. Normaal ben ik van het knuffelen en zoentjes, nu moet ik er helemaal niks van weten. Kan ‘m soms niet luchten 😂 als hij komt aanlopen polst hij eerst hoe het ervoor staat en hoor ik m vaak al zeggen ‘oh ik zie het al laat maar’ 🤣

3 jaar geleden

Reactie op Nederland

Pasta met yoghurt hahaha, die zag ik niet aankomen.
Hahaha jaaaa erg he😂 maar oh wat had ik daar zin in😭😭😭

3 jaar geleden

Reactie op lambi

Dit is misschien iets serieuzer en had zo ook gehuild denk ik mijne vriend ...
Wouw, mooi verhaal. Sterk!

3 jaar geleden

Huilen omdat ik zo misselijk ben, om daar vervolgens nog misselijker van te worden🤦🏽‍♀️😭 Huilen omdat de gyneacoloog zo lief was, huilen omdat ik zo opgelucht was toen ze mij Ondansetron voorschreef.

3 jaar geleden

Ik had zo’n zin in een hamburger van McDonalds dat ik en mijn vriend door de McDrive zijn gereden, maar ze mogen de zak niet meer aangeven en ik kon er niet bij komen. Toen heb ik eerst een paar scheldwoorden laten vallen en heb daarna een potje lopen huilen in de auto. Mijn vriend moest erom lachen. Hij zei iedereen heeft het maar zwaar te verduren met jou en je hormonen 🙊🤣

3 jaar geleden

Oke. Met iedere volle week schrijf ik in mijn zwangerschapsdagboek en nog in een schriftje ernaast omdat ik dan meer kwijt kan en echt aan onze 'kiwi' kan schrijven. Vandaag nergens de boekjes te vinden. Janken!! En uiteindelijk lagen ze op de plek waar ik al drie keer overheen had gekeken. 🤦‍♀️

3 jaar geleden

Gisteren knallende ruzie gehad met m’n man omdat hij niet snel naar de Mac wilde rijden. Heb geschreeuwd dat ik na werk nooit naar de mac ga en altijd aan hem denk en dit niet meer zal doen. Ben uit protest maar iets gaan klaarmaken en heb het in m’n eentje gegeten. Vandaag heb ik m’n excuses aangeboden, want toen ik aan gisteren dacht schaamde ik me toch wel 😂

3 jaar geleden

Ik moest huilen en echt overstuur omdat ik dus niet wilde dat mijn man naar zijn werk ging

3 jaar geleden

Voor mezelf een lekker toetje gehaald met yoghurt en chocolade bolletjes. Nadat ik het toetje open had gemaakt nam mijn vriend (die zijn toetje voor morgen wilde bewaren) de eerste hap van MIJN toetje, inclusief HEEL VEEL chocolade bolletjes. Woest was ik!!! Mijn vriend kon er alleen maar om lachen, waar ik dus nog bozer van werd 😅🙈