77 Reacties

3 jaar geleden

Ik kreeg mijn tweede wrap weer niet fatsoenlijk dicht en mijn vriend vond het nodig om mij dezelfde instructies te geven over het dichtvouwen zoals ik het al had gedaan. Ik heb de wrap bijna weggegooid. Gelukkig konden we er snel samen om lachen.

3 jaar geleden

Reactie op ivfmama29

Voor mezelf een lekker toetje gehaald met yoghurt en chocolade bolletjes. N ...
Khad mooi ZIJN toetje gepakt

3 jaar geleden

Vorige week hele nacht het vuur aan laten staan na het koken. Afgelopen weekend een nacht weg en toen we terug kwamen stond de balkondeur wagenwijd open. Gelukkig niks gejat... oepsie.

3 jaar geleden

Wilde vietnamese loempie kopen en bapao broodje. Ik hoor: Mevrouw waar heeft u voor het laaatst gepind? Ik antwoord: bij de Zeeman Vrouwtje weer: Oh oke maar waar nog meer? Ik weer: Oh ja ook de H&M! Vrouwtje heeft door dat ik haar niet goed hebt verstaan en ze articuleert nog een keer. WAAR HEB JE AL DIE TATTOOS OP JE ARM GEZET??? 😂😂😂😭 omg Ze laat me vervolgens het bapao broodje zien en ik hoor weer: Wil je warm of koud? En ik denk bij mezelf: Warm natuurlijk, wat een rare vraag. Ze begint te lachen en zegt: Nee ik zei WIL JE EEN SERVET????? 🤣🤣🤣🤣🤣🤭 ik wist niet hoe snel ik weg moest lopen daarna🤣🤣🤣

3 jaar geleden

Het brood in de koelkast leggen en nog verbaasd zijn dat het daar ligt als je er op aangesproken wordt, of je telefoon vergeten op het bankje in het park, en hier gewoon heel rustig en kalm onder zijn. Oepsie, gelukkig lag hij er nog. En ja een erg opvliegerig karakter. Mijn vriend had een ongeluk op t werk gehad waardoor zijn linker oog helemaal blauw is en wonden in zijn wenkbrauw, voorhoofd en neus. Hij maakt een opmerking dat ik iets niet zo handig deed, en wat zegt mevrouw; Nee jij bent ook niet zo handig anders had je dr niet zo bij gelopen. Heel vriendelijk ben ik op t moment 😂

3 jaar geleden

Iemand vroeg aan mij of ik al kleertjes had voor de kleine. Gelijk beginnen janken als een gek - want ik had nog niks bij 10 weken zwangerschap 😂

3 jaar geleden

Ik moest huilen toen ik het schattige snuitje van mijn slapende kat zag 🙈

3 jaar geleden

Ik heb nog geen hormonhuil gehad, ben ik nu raar?

3 jaar geleden

Reactie op excited

Ik heb nog geen hormonhuil gehad, ben ik nu raar?
Ik alleen in week 5 t/m 7, maar dat was combi abrupt stoppen met roken... Normaal ben k zo’n emo muts die om heel veel kan janken en nu ben k de rust zelve🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️

3 jaar geleden

Ik was vergeten de auto op de handrem te zetten.. toen ik buiten kwam was de auto half op de weg gerold... oepsie... heb ik natuurlijk niet tegen mijn man gezegd

3 jaar geleden

Ik had gisteren zo een zin in kersen. Manlief laten halen en met klem verteld dat ze er goed,stevig uit moeten zien. Hij een kilotje gehaald. Thuis aangekomen, ik alles wassen en met een schaal op schoot... manlief reikte met zijn hand naar mn bord met kersen.... ik heb hem zo aangekeken ( blijkbaar) dat hij zonder iets te pakken zn hand weer weg trok en zei: ik denk dat ik toch maar een appeltje ga eten... Toen ik verzadigd was kreeg hij de rest🙈

3 jaar geleden

Ik moest huilen omdat de moederdag gebakjes die ik had gekocht, en bij de voeten van de passagiers stoel had gezet, na een lange reis omvielen omdat ik te enthousiast remde. Tijdens het huilen kreeg ik de slappe lach ik huil normaal noooooooit

3 jaar geleden

Ik word dus nooit boos, maar kan heel slecht tegen onrecht... nu was ik in de winkel en had iemand zn karretje niet teruggezet, die stond nog in het midden voor de wel normaal teruggezette karren. De drie mensen voor mij ontweken de kar en zetten hun eigen terug. Ik ook en had beide handen vol dus kon ook de kar niet terugzetten. Loop ik weg, is iemand achter mij aan het bellen en zegt heel hard in mijn richting 'ik kan me zo irriteren aan de jeugd die niet eens hun eigen troep opruimt!'. Toen schoot ik even uit mijn slof en riep dat ik me kapot irriteer aan mensen die conclusies trekken zonder te weten hoe iets zit... geloof niet dat mevrouw zo'n felle reactie verwachtte... ik schrok er zelf ook van 😂😂

3 jaar geleden

Overgeven in de douche op de vloer terwijl er een emmer naast me stond. En man lief heeft Het voor mij opgeruimt.

3 jaar geleden

Mijn man maakte me zo hard aangetrokken lachen dat ik ging huilen, toen de lachbui voorbij was ging ik verder met mijn ding doen. Toen begon ik spontaan te huilen en moest ik weer lachen dat ik aan het huilen was. Zo ging dat wel even door. Hallo hormonen 😋

3 jaar geleden

Huilen doe ik normaal niet zo snel...met toen bij een natuurdocu een mama-zeehond haar pup verloor aan een ijsbeer heb ik een kwartier zitten brullen😭😂

3 jaar geleden

Geen tranen hier, wel een brok in mijn keel bij sommige series

3 jaar geleden

Ik heb al jullie verhalen voorgelezen aan m'n vriend en aangegeven dat ik dan dus nog best meeval 😅 en toch wil hij geen augurk in ham voor me maken. Ik weet niet hoe lang het duurt voordat ik jullie achterna ga

3 jaar geleden

Reactie op Iloon_88

Huilen bij het liedje 17 miljoen mensen in de auto... oh en een tekenfilm, ...
Nou dat is ook wel een deprimerende tekenfilm! 🙈

3 jaar geleden

Gisteren moest ik huilen toen er 2 brandweer wagens voorbij reden met zwaailicht en sirene... Gebeurt wel vaker dat ze langs rijden maar nu kwam het ineens hard binnen ofzo 🤷🏼‍♀️