22 Reacties
5 jaar geleden
Mijn kindje heeft z'n 4 a 5 x per dag de hik, vind het best sneu. Ik voel heel laag en diep in m'n buik een 'onderwater bubbel ' gevoel. En boven onder m'n linkerborst haar hoofdje hikken. Beide plekken krijgen een soort schokje als ze de hik heeft. Ze ligt ook nog steeds in stuit
5 jaar geleden
Ene keer recht, andere keer links. Meestal laag in mijn buik. De baby ligt in stuit met de billen naar beneden en het hoofdje nog hoog. 33+5 dagen zwanger.
5 jaar geleden
Hier voel ik de hik altijd rechts in het midden. De kleine man ligt met zijn hoofd ingedaald in mijn bekken en zijn lijfje gaat ook via de rechterzijde naar boven. Met tot slot zijn voeten meestal onder mijn ribben😫
5 jaar geleden
Kleine man lag met de controle van 28wk en 32wk hetzelfde (dus zal waarschijnlijk ook zo blijven), hoofdje naar beneden, rug links omhoog en dan de billetjes en beentje weer iets afbuigen naar rechts.
Ik voel altijd links onderin de rik, dus precies waar zn middenrif ook zou zitten ☺️
5 jaar geleden
Ik voel de hik helemaal onderin bij mijn vagina.. Net als een langzame hartslag tikt het dan.. Voel het ook meerdere keren per dag..
Kleine ligt al heel wat controles met zijn hoofdje naar beneden.. Altijd met zijn rugje rechts en beentjes/armpjes links..
Heb nu het idee dat hij om zijn as is gedraaid, want krijg ineens schoppen tegen met rechter ribben..
5 jaar geleden
Ja hier heel duidelijk de hik te voelen. Ons dametje ligt al in de juiste houding en is al bezig met indalen. Rugje lag de laatste controle links (vanuit mij gezien). De hik voel ik vaak rechts onderin, ws voel ik dan haar schoudertjes heen en weer gaan met de hik 😊
5 jaar geleden
Mijn dochtertje heeft heel vaak de hik, wel een paar keer per dag 🤣 echt hilarisch! Ze ligt al goed, maar ik voel het overal 😁
5 jaar geleden
Ik voel het vaak in mijn liezen en boven in de buik tegelijkertijd🙈. Maar hoofdzakelijk onder in mijn buik. Waarschijnlijk komt dat ook doordat mijn placenta aan de voorkant ligt. Ik vind het soms wel echt zielig (begint soms dan soort van terug te duwen/ gaat steeds anders liggen)