823 Reacties
2 jaar geleden
1e dag op pad, koffiedrinken bij een vriend na weken ziek thuis te hebben gezeten en jahooorrrr kind heeft koorts u mag hem komen ophalen. Het zit ook nooit mee hé. 🙁
2 jaar geleden
Wierrookje branden op die plek? Misschien een energie die wij niet zien waa ...
Mmhh zo gek nog niet, zal me er even in verdiepen. Ik heb ook nieuwe bovenburen bedenk ik me net... misschien maken die wat meer "lawaai" waarop die denkt dat wij ook wakker moeten worden 🥲
2 jaar geleden
Reactie op Sophie87
Heeft ie mss honger ofzo? Dan gaat ie van mij namelijk ook super irritant l ...
Eten (brok) 24/7 ter beschikking.... natvoer niet, dat krijgen ze voor we de nacht in gaan en (ik heb er 3) die andere 2 moet ik echt even rustig laten eten anders duwt ie iedereen weg😒 ik word dan wakker van ze gemiauw, ga eruit want moet dan gelijk plassen dan loopt ie gezellig mee en zodra ik me bed weer in stapt gaat hij ze mandje in... misschien dat ie m'n bovenburen hoort... of dat ie de kleine hoort.... ik ga denk vanacht me telefoon op filmstand zetten om te kijken wat ie allemaal uitspookt rond die tijd..
2 jaar geleden
Reactie op Kleintje1991
Eten (brok) 24/7 ter beschikking.... natvoer niet, dat krijgen ze voor we d ...
Hoe oud is jullie kat?
Die van ons is al aardig op leeftijd en miauwt ook vaak in de nacht/ochtend. De kleine heeft nergens last van, maar wij worden er niet goed van. Bij de dierenarts nagevraagd en waarschijnlijk is het een vorm van dementie. Dementerende katten gaan miauwen zonder dat ze het door hebben.
2 jaar geleden
Reactie op Tssaaaa
Hoe oud is jullie kat?
Die van ons is al aardig op leeftijd en miauwt ook v ...
8 jaar.. niet de jongste maar ook niet de oudste.. nu ook weer op de bank vanwege 🐱 en dan komt ie gezellig bij me liggen.. ik denk iets van aandacht ofzo..
2 jaar geleden
Reactie op Brownie
M'n dochter zoekt steeds de grenzen op, negatieve aandacht zoeken .. word e ...
Moeilijk hé dit om te buigen naar iets positiefs. 😓
🤗
2 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Hele huis slaapt, behalve ik.
Ontstoken amandelen, na 4 uur is de pijnstill ...
Ai, dat is heel pijnlijk, beterschap. (waterijsjes hielp bij mij 😬)
2 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Hele huis slaapt, behalve ik.
Ontstoken amandelen, na 4 uur is de pijnstill ...
Dat is wel lekker. Hopelijk helpt het bijslapen een beetje. 🍀
2 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Veel pcm en Ibu en waterijsje yup yup. Ik ga het overleven.. Ooit 🤭🤣
Sowieso! Club 'sterke vrouwen' toch 😏