823 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Opzich wel grappig.. Als je dat door zou trekken naar de grote volwassen w ...
Ja echt he! Het hele leven zou dan bestaan uit applaus geven..😂😂 vreselijk! 😆
2 jaar geleden
Door ruzie met partner, waterpokken van mijn dochter, zelf snips verkouden de hele nacht wakker gelegen te woelen. 😵💫
2 jaar geleden
Reactie op LMR
In shifts met de man. Kleine heeft gewoon niet geslapen behalve half in onz ...
Dank je wel. Beterschap aan jouw kleintje. 🍀 En sterkte met het doorkomen van de dag.
2 jaar geleden
Reactie op annaniempje
In twee strijd met mezelf. Ik moet echt mezelf gaan opvoeden..
Als m’n doch ...
Haha eye opener dit 👀
Ik vind het wel een goeie 😀 aan de andere kant, door een compliment te geven stimuleer je ze wel om het vaker te doen, om door te ontwikkelen. Maar ik snap wat je zegt en herken me zelf enorm hierin 🙈
🙈 is voor mij: oooh hahaha omg!
In positieve zin! Het is m’n favo emoticon die wil ik niet ‘niet’ mogen gebruiken. Dus bij deze: hahahaha omgggggg herkenbaar!
2 jaar geleden
Ik zou het zonder dat aapje ook geen leuke reactie gevonden hebben, denk dat dat aapje niet het enige was 😅
Het is vast geen populaire mening, maar ik snap soms ook niet waarom er op een bepaalde manier gereageerd moet worden. Iemand deelt gewoon iets waar ZIJ trots op is, nota bene in het positieve vibe topic. Ik doe het ook niet op haar manier, maar dat mag toch iedereen zelf weten. Niet alles wat je zelf anders zou doen is gelijk raar of slecht of wat dan ook. Ik snap oprecht niet waarom er dan zo op gereageerd moet worden. Ook zonder aapje kwam het gewoon niet heel aardig over.
Laten we het gewoon gezellig houden met z’n allen 🙂 Iedereen doet dingen op haar eigen manier en ook ieder kindje doet dingen op zijn eigen manier. Helemaal prima toch.
Ik ben ook geen heilig boontje en vind ook wel eens ergens iets van 🙈😉 Maar zie meestal niet de noodzaak om dat hier neer te zetten en zeker niet in zo’n topic. Volgens mij schiet niemand daar wat mee op.
2 jaar geleden
Reactie op annaniempje
In twee strijd met mezelf. Ik moet echt mezelf gaan opvoeden..
Als m’n doch ...
Hey Annaniempje. Ik snap jouw gevoel maar je kunt het ook zo omdraaien:
Positief aandacht is beter dan negatief aandacht. Ik ga door met juichen als hij weer wat ontwikkeld heeft. Een juichje voor hem en een klein juichje voor mijzelf.. 😂
Ik weet niet welke cursus jij hebt gevolgd...het klinkt logisch..., maar ook weer apart. 🤷
En dat zou dus betekenen dat wij als wij ouder worden nooit meer een complimentje mogen ontvangen. Tenzij het iets groots is... Het is toch fijn als je, ongeacht je leeftijd, een compliment of een juich mag ontvangen?
'Heb jij na een hele drukke dag werken, thuis komen, toch nog gekookt voor het gezin en even achterna de rommel opgeruimd?! Good for you! Jeeh!'. Dat vindt ik althans... Altijd even fijn om het te horen.
Just saying 😁
2 jaar geleden
Reactie op First-time-mom
Hey Annaniempje. Ik snap jouw gevoel maar je kunt het ook zo omdraaien:
Po ...
Ja daar zit zeker ook wat in hoor!
De essentie van dit stukje tijdens die cursus was niet dat je geen complimentjes mag geven, maar niet overladen.
Ik denk ook dat het zeker belangrijk is om positieve aandacht te geven, ik ben alleen op zoek naar een andere manier.
Maar het klopt zeker wat je schrijft hoor! 😊
2 jaar geleden
Dank je wel. Beterschap aan jouw kleintje. 🍀 En sterkte met het doorkomen ...
Wonderbaarlijk doet hij het super vandaag. Vanmorgen 1.5 uur geslapen waarna de opa’s en oma’s voor zijn verjaardag kwamen. Nu weer al 50 min aan het slapen en straks komen de broers met gezin.
Nu maar hopen dat deze lijn vannacht ook doortrekt.
Gaat het al beter met de kleine?
2 jaar geleden
Ik moet even klagen .. Afgelopen september de beslissing gemaakt om weer naar school te gaan, tot zover merk ik dat ik het best pittig vind om school en de zorg voor mijn kleine man te combineren als alleenstaande. Nu met die nieuwe lockdown heb ik geen idee hoe ik alles moet gaan bolwerken. Ik loop ontzettend achter met huiswerk, dit wilde ik juist in de kerstvakantie in gaan halen. De kleine man 2 dagen in de week naar de opvang zodat ik weer bij ben na de vakantie. Nu met die nieuwe lockdown en dus geen fysiek les in de laatste week en zonder opvang, heb ik geen idee hoe ik dit moet gaan doen. Ik ben heel dit gezeik zo ontzettend zat, ik wil normaal naar school kunnen en normaal van mijn kind kunnen genieten zonder lockdowns en ander gezeik. Zo dat ben ik ff kwijt ..