823 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op LMR

Wonderbaarlijk doet hij het super vandaag. Vanmorgen 1.5 uur geslapen waarn ...
Dat is fijn!! 😀 Toch nog iets van een verjaardag. Van ❤e gefeliciteerd trouwens! 🎉😀 Hier gaat het met hem al iets beter. Lacht en speelt iets meer en minder gejank. Wel nog wel ziekjes. Loopneus, waterige oogje en hoesten. Ligt nu lekker te slapen. 😊 Nu ik nog aansterken. Maandag is hij jarig.

2 jaar geleden

Reactie op Irma89

Kinderopvang gaat toch niet dicht?
Oh dat zou toch een sprankje hoop geven. Ik hoop zo dat ze open blijven ook voor de niet cruciale beroepen!

2 jaar geleden

Vandaag verjaardag gevierd maar nu wil ze echt niet slapen. Best zielig, eigenlijk :( iemand die dit ook heeft gehad na zo’n drukke dag? Tips?

2 jaar geleden

Reactie op mbw90

Vandaag verjaardag gevierd maar nu wil ze echt niet slapen. Best zielig, ei ...
Lekker bij jou zitten , stevig knuffelen, geruststellen. Misschien wat rooibos thee, warme melk. En wat ik ook meestal doe is een 1 tonig muziekje op zetten.

2 jaar geleden

Reactie op Beebdec20

Oh dat zou toch een sprankje hoop geven. Ik hoop zo dat ze open blijven ook ...
BSO gaat dicht. Als t goed is kinderopvang niet ?

2 jaar geleden

Reactie op Beebdec20

Oh dat zou toch een sprankje hoop geven. Ik hoop zo dat ze open blijven ook ...
Kinderopvang van 0-4 jaar blijft open!🥳

2 jaar geleden

Zo'n hekel aan al die harde vuurwerk knallen die ik hier al weken hoor. En t liefst savonds laat.😡

2 jaar geleden

Reactie op Brownie

Zo'n hekel aan al die harde vuurwerk knallen die ik hier al weken hoor. En ...
Eens!!!

2 jaar geleden

Helaas hier alle drie ziek :( man en kind vooral, met mij gaat het nog wel... kindje hele dag alleen maar aan het zeuren en alleen maar stil te krijgen door vast te houden én rond te lopen, dat hou ik natuurlijk niet de hele dag vol dus hele dag alleen maar een zeur sirene die afgaat :(

2 jaar geleden

Reactie op Brownie

Zo'n hekel aan al die harde vuurwerk knallen die ik hier al weken hoor. En ...
Jep. Same here. Maar ik moet er wel bij zeggen dat er hier volgens mij al 2 jaar lang iedere avond/nacht van die knallen zijn. Zo balen, omdat de kinderen er regelmatig wakker van worden.

2 jaar geleden

Wow... Mijn man is geloof ik vanmorgen met het verkeerde been uit bed gestapt... Kon werkelijk niets goed doen vandaag... Continu gezicht op onweer... Net gevraagd wat er was... Kreeg geen even uitgemeten... Pfffft waarom is het soms zo lastig om met iemand van een andere cultuur getrouwd te zijn... Hij is nu naar bed... Ik kan er morgen ochtend weer uit voor ons meiske... En zoals hij zegt papa is for fun... Tranen prikken in mijn ogen...😢

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanJulia

Wow... Mijn man is geloof ik vanmorgen met het verkeerde been uit bed gesta ...
Mag ik het dan even zeggen: wat een eikel. Virtuele knuffel voor jou lieve mama. Je doet het fantastisch. ❤️ En papa mag dan misschien voor fun zijn maar mama is duidelijk degene waar je dochter wat aan heeft én ook nog plezier mee heeft. En dat telt veel meer.

2 jaar geleden

Mag ik het dan even zeggen: wat een eikel. Virtuele knuffel voor jou lieve ...
Thx... Volgens hem kijk ik ook naar domme/stomme films en series op tv en leer ik niks... Zit nu met de hond naast me op de bank... Te bedenken wat ik dan in godsnaam allemaal verkeerd die in zijn ogen...

2 jaar geleden

Reactie op annaniempje

Hahaha! Ja ik vind dat zo irritant.. ik hoor ook zo veel ouders op mijn wer ...
Ja, fair enough. Bedoel je aanpak ook niet te bekritiseren (voor de duidelijkheid, gezien de misverstanden soms haha). Meer bedoeld als in 'geen zorgen', maar snap je punt. Als ik andere ouders zo bezig hoor dan rol ik soms ook even met m'n ogen😂 Om mezelf er dan vervolgens toch ook wel eens op te betrappen...🙈🥲 Let er zelf nog niet zoveel op eigenlijk, omdat ik denk dat het prijzen automatisch wel 'proportioneel' wordt en je het aanpast op een kind z'n leeftijd en kunnen (spreek voor mezelf hier). Dat overdadig prijzen op de lange termijn meer kwaad dan goed doet, klinkt ook zeker wel logisch. Denk dat daar ook nog de combinatie speelt van hoe je reageert op 'falen' en hoe op 'succes' (hoe groot het contrast is). Zal me er binnenkort eens meer in verdiepen, mss levert het nog handige inzichten op👍

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanJulia

Nou gezellige boel. Hopelijk morgen beter gemutst. Enne: "Papa is for fun"?🤨 Man the f*ck up, zou ik zeggen.

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanJulia

Thx... Volgens hem kijk ik ook naar domme/stomme films en series op tv en l ...
Och jeetje! Dit klinkt niet als heel gezellig 🙈

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanJulia

Allereerst heel vervelend natuurlijk... ik wil niet weer negativiteit op het forum gooien en zat lang te denken of en hoe ik hier op moet reageren en ik vind van wel omdat ik een beetje de kriebels krijg van "pfffff waarom is het soms zo lastig om met iemand van een andere cultuur getrouwd te zijn" ik vind dit nogal discriminerend alsof alleen de niet-Nederlandse mannen laks en irritant zijn geloof me zat "Nederlandse eikels" 🤭 Ik en mijn man hebben ook allebei een andere cultuur en ook wij hebben zoals elke koppel hebben weleens irritatie met elkaar maar het is werkelijk nooit in mijn hoofd opgekomen om dit te schuiven op zijn afkomst...... ik vind het behoorlijk kwetsend wat hij tegen jou zegt maar vind dit ook best kwetsend naar je man toe. Zo dit moest er even uit niet om weer een discussie te starten maar omdat het bij mij even in de verkeerde keelgat schoot

2 jaar geleden

Reactie op MamaVanJulia

Thx... Volgens hem kijk ik ook naar domme/stomme films en series op tv en l ...
Zucht. Jij doet helemaal niets verkeerd. Als ik weer eens de zoveelste slechte kerstfilm kijk op Netflix rolt mijn man ook wel eens met zijn ogen maar dan wenst hij me veel plezier met het kijken en gaat iets voor zichzelf doen. Jij bent jezelf. Daar hoeft hij absoluut niet negatief over te doen. En van tv kijken hoef je niet altijd wat te leren. Soms kan het ook gewoon vermaak zijn. Ik hoop dat hij morgen met een beter been uit bed stapt.

2 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Allereerst heel vervelend natuurlijk... ik wil niet weer negativiteit op he ...
Hey lezen en iets gewoon zeggen is zoals altijd gebleken dat bij lezen mensen dingen anders zien dan dat je het zegt. En ja, er zijn ook maar zat "Nederlandse eikels". Ik schoof het niet af op zijn afkomst, maar met op het feit dat hij geen Nederlands spreekt en in het Engels communiceren is ook niet altijd handig. Ik kan me duidelijker verwoorden in het Nederlands dan dat ik dat in het Engels kan, ook al spreek ik heel goed Engels. Ieder koppel heeft wel eens ruzie/woorden, daarvoor maakt het idd niet uit of je Nederlander bent of een andere cultuur. Ik houdt ontzettend veel van mijn man en van het land waar hij vandaan komt. Ben ik niet voor niets al 6 jaar getrouwd met hem en 8 jaar samen. En dan maar niet over ons kleine meiske te spreken, als wij niet van elkaar hielden, zouden we niet samen voor kinderen hebben gekozen. Maar het is gewoon niet fair wat hij zegt" Papa is voor fun". Hij ruimt bijv. niets op, dat moet ik doen, en dan daarnaast ook nog voor ons meiske zorgen. Hij wil slapen en zal er niet uit gaan als ze huilt, nee mama is voor de gehele verzorging van de kleine meid, incl. het naar bed brengen en uit bed halen. Op dit moment heeft hij vakantie. Hij slaapt en gaat in de dag. Vraag ik hem zullen we gaan zwemmen, zegt ie wat moet ik daar doen, in een andere kleedkamer etc. Dat kan je toch makkelijk alleen, ga lekker alleen zwemmen met ons meiske. Hallo het is zaterdag, ik wilde samen iets gaan doen. Maar nee, dat zitten we dan met als zo vaak, thuis op de bank tv op historie channel, want dat kijkt hij altijd. En ik, ik zit er naast, mezelf op te vreten. We hadden nl ook als gezinnetje samen iets leuks kunnen gaan doen. Maar nee. En nu, nu is het zondag 9 uur inmiddels. Hij snurkt, ons meiske ligt net terug in bed voor haar dutje. En ik, ik ga ook nog even proberen te slapen, want hij heeft me wakker gehouden vannacht, dit continu te vragen, slaap je al, wil je nog langer slapen, wil je eten, of ga je slapen, slaap je alweer, en dat een halve nacht 🤬 En dan vind jij het raar, als ik in de avond op de bank zit en op de bank in slaap val. Euhm ja, gek hè, ik ben doodop. Sorry weer een lang verhaal. Maar ik ben echt moe. Zo moe😴

2 jaar geleden

Zucht. Jij doet helemaal niets verkeerd. Als ik weer eens de zoveelste slec ...
Juist ik hou nu vooral van die kerstfilms heerlijk om naar te kijken.