823 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Ohh wat heftig! Vervelend hoor. Maar zo te lezen is het nu uiteindelijk w ...
Nu slaapt ze, maar met een hoop drama tussen mijn bericht en nu. Uiteindelijk toch maar weer in m’n arm met witte ruis.. dan nog shhhh shhh shhh er bovenop toen viel ze in slaap. Daarvoor weer alleen maar staan in bed en krijsen als ik uit beeld was.

2 jaar geleden

Reactie op Kleintje1991

Goed zo mama! 2 min zijn toch 2 min en zo steeds een stapje meer. Ik maak ...
Klein uurtje drama maar ze slaapt. Zie mijn vorige reactie. Een fase oké, maar deze ellende duurt al 3 maanden. Ik breng haar naar bed: drama. M’n vriend brengt haar naar bed: slaapt binnen 10 minuten.

2 jaar geleden

Reactie op Annika030

Klein uurtje drama maar ze slaapt. Zie mijn vorige reactie. Een fase oké, ...
Ahhh lijkt me super frustrerend 😔 Maar… het is je wel gelukt! Hopelijk kan je nog een beetje van je avond rust genieten, dat heb je wel verdiend.

2 jaar geleden

Reactie op Lilaaa

Ahhh lijkt me super frustrerend 😔 Maar… het is je wel gelukt! Hopelijk kan ...
Dank je wel, lief!

2 jaar geleden

Hahaha ik kom net deze tegen..

2 jaar geleden

Reactie op Annika030

Klein uurtje drama maar ze slaapt. Zie mijn vorige reactie. Een fase oké, ...
Wat vervelend misschien heeft ze bij jou iets sterker last van verlatingsangst? Maar het is je wel gelukt hopelijk geeft dit je ook een beetje zekerheid dat je het vaker wilt proberen anders blijf je zo afhankelijk of je vriend thuis is ja of nee...

2 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Wat vervelend misschien heeft ze bij jou iets sterker last van verlatingsan ...
Nog niet… voel me vooral verdrietig dat het gepaard ging met zoveel drama. Terwijl ze bij m’n man zo rustig blijft en gewoon lekker gaat slapen. In het begin dacht ik ook verlatingsangst maar na 3 maanden ben ik niet meer zo positief. En ik trek het bijna niet meer. Ben zelfs tekeer tegen dr gegaan 😭 ik verhief zelfs m’n stem en zei: kappen nou Sophie, klaar nu. Slapen! Alsof ze daar naar luistert nee tuurlijk niet. En toen ze ging huilen heel hard SSSSHHT. Decibel 800. Voel ik me vervolgens nog slechter.

2 jaar geleden

Reactie op Annika030

Nog niet… voel me vooral verdrietig dat het gepaard ging met zoveel drama. ...
Maar lieve Annika... Je moet ook bij kinderen van deze leeftijd grenzen aangeven.. Ze kan al 3 maanden dit doen.. En als je steeds toegeefd denkt ze oh dit mag bij mama en dat kan bij papa.. Een nee, snappen ze heel goed. Ondanks dat je je er achteraf moeite mee hebt.. Zij leren nee, jij leert je grenzen aangeven. Je kunt proberen om nee te zeggen op boze toon, voordat je echt boos/verdrietig word 😘

2 jaar geleden

Reactie op Annika030

Nog niet… voel me vooral verdrietig dat het gepaard ging met zoveel drama. ...
Ahh ik begrijp je heel goed en je bent echt niet de enigste soms ben ik ook zo gefrustreerd en dan reageer ik ook veels te fel om vervolgens weer zelf te zitten janken omdat helemaal niet zo wou doen, maar wat little one ook zegt ze begrijpen echt al heel veel met deze leeftijd Verlatings angst kan trouwens best lang duren sommige houden het altijd een beetje, maar het kan ook zo zijn dat je misschien snel terug gaat als ze huilt en dat ze dat doorheeft? Voel je vooral niet slecht ik denk dat bijna elke mamma wel eens zo reageert uit wanhoop alleen hoor je ze dat natuurlijk niet zeggen want voelt misschien als een zwakte terwijl je alles al hebt geprobeerd

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Maar lieve Annika... Je moet ook bij kinderen van deze leeftijd grenzen aan ...
Ik lees dit bericht terug en denk... Mhh dit had wat genuanceerder gekunt.. 🙈 Sorry.

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Ik lees dit bericht terug en denk... Mhh dit had wat genuanceerder gekunt.. ...
Nee joh het is gewoon hoe het is. En je hebt ook gelijk. Maar ik kan best streng zijn op andere momenten maar op deze momenten heb ik het erg moeilijk.. en omdat ik dan zelf emotioneel ben reageer ik veel feller dan ik zou willen.

2 jaar geleden

Reactie op Mommyofboth

Ahh ik begrijp je heel goed en je bent echt niet de enigste soms ben ik ook ...
Ik heb ook de timer al geprobeerd. Ik ga niet te snel terug, timer op 5 minuten. Maar ze raakt dan overstuur. Gekke is, overdag kan ik dr gewoon wegleggen en loop ik zelf weg. Valt ze zelf in slaap dus ergens kan ik het wel. En zij ook.

2 jaar geleden

Reactie op Annika030

Nee joh het is gewoon hoe het is. En je hebt ook gelijk. Maar ik kan best s ...
Oh gelukkig.. 🙈 Ik had het half slapend getypt en wou je tips geven.. Maar wel lastig hoor.. Pff.. Hier gaat ze inderdaad ook vaak staan, maar dan wil ze nog eventjes spelen of "de dag bespreken" ik neem hier de tijd voor.. Minuutje of 5, en dan leg ik haar weer neer en zorg ik dat ik snel weg ben.. Meestal gaat het dan wel oké. Vooral niet gestress zijn. Misschien toch zelf weet wat vaker brengen, en papa als back up hebben. Ze gaat nu al 3 maand met papa in zijn ritme mee, ze kan best leren dat jij het op een andere manier doet en dat dat ook goed is.

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Oh gelukkig.. 🙈 Ik had het half slapend getypt en wou je tips geven.. Maar ...
Dank je wel voor je tip! Hier kan ik misschien nog wel iets mee. Als ze gaat staan toch nog even de tijd nemen.. ik breng haar wel 2x per week in de avond naar bed en sowieso overdag op woensdag en weekend.. dus op zich is ze ook mij wel gewend. Alleen overdag gaat ze zelf slapen, dan wel. Vanmorgen ook 09.00 uur leg ik dr op bed ik zeg slaap lekker en loop weg.

2 jaar geleden

En hij is weer ziek 😒😒😒 whyyy

2 jaar geleden

Even klagen dat mijn knuffelpoepie en ik nóg steeds strontverkouden zijn. Hij is weer niet naar naar de opvang en zijn verjaardag daar vieren zit er niet in. Volgend jaar dan maar. 😕

2 jaar geleden

Even klagen dat mijn knuffelpoepie en ik nóg steeds strontverkouden zijn. H ...
Pff wat stom! Je kan toch een week later de verjaardag vieren? 🙈 🤭 Gebeurt bij ons op de opvang ook vaak

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Pff wat stom! Je kan toch een week later de verjaardag vieren? 🙈 🤭 Gebeur ...
Ja gebeurt nu ook... Je verheugt je wel eens op wat. Daar ging het geklaag meer over...

2 jaar geleden

Ja gebeurt nu ook... Je verheugt je wel eens op wat. Daar ging het geklaag ...
Ohh gelukkig!! Ik was ff bang dat ze zeiden "tja dan mag het niet meer" Nu heb je gewoon nog meer om te verheugen!

2 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Ohh gelukkig!! Ik was ff bang dat ze zeiden "tja dan mag het niet meer" Nu ...
Haha nee, gelukkig niet. Hij was wel samen met één van de juffies jarig. Die zal het nu wel gevierd hebben. We houden hem maar thuis deze week.