9 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb ook een knip gehad. Dit was op 11 november. Bij mij is het ook nog nier volledig genezen. Hechtingen kunnen 6-8 weken duren gaf mijn verloskundige aan.
Bloedde bij mij ook af en toe. Maar er is bij mij wild vlees op gekomen. Dit is aangestipt en het bloeden moet minder worden.
Verloskundige gaf aan; vooral veel ‘luchten’. Dus niets aan en zo op bed gaan liggen.
5 jaar geleden
Mijn hechtingen waren, die aan de buitenkant, binnen 1,5 week al weg en genezen en wel.
Ik zie nog wel een draadje van binnenuit komen. Ben anderhalve week geleden bevallen. Ik vloei/bloed eigenlijk al niet meer. Soms beetje oud bloed, maar dat komt denk ik uit me baarmoeder, niet van de inwendige hechtingen.
Had het niet allang genezen moeten zijn?
Ik ben trouwens een beetje uitgescheurd... weet niet of er verschil in zit in heling in vergelijking met een knip.
5 jaar geleden
Reactie op S30
Ik heb ook een knip gehad. Dit was op 11 november. Bij mij is het ook nog n ...
Bedankt voor je reactie :)
5 jaar geleden
Neem een kamille badje! Dat helpt echt enorm! Vul je bad of een badje met warm water op een temp dat jij prettig vindt, doe hier kamilleblaadjes in en blijf 10-15min lekker even zitten.
Ik ben 15dec bevallen en ook een knip gehad. Ik had de eerste dagen enorm last van de hechtingen en het beurse gevoel. Toen dat badje in en echt! Ik had daarna direct minder pijn! Helpt btw ook tegen aambeien! Succes!
5 jaar geleden
Neem een kamille badje! Dat helpt echt enorm! Vul je bad of een badje met w ...
Zolang je nog bloed mag je niet in bad is mij verteld.
Ik ben 16 dec bevallen en heb ook een knip gehad. Mij is verteld dat het met 2 weken dicht gegroeid moet zijn. Vanaf 4 weken na de bevalling kan ik het litteken gaan insmeren met calendula olie.
5 jaar geleden
Ik heb ook een knip gehad bij mijn bevalling! Na 8 dagen heeft de verloskundige de buitenste hechtingen verwijdert en was het al helemaal dicht! Een weekje later kreeg ik inderdaad ook last van bloed, ook als ik bijv naar het toilet was geweest en mezelf had afgeveegd! Ik ben toen gaan kijken met een spiegeltje, de hechtingen van binnen uit hadden een weg naar buiten gewurmd, waardoor het weer een beetje open was gegaan! Ik schrok me kapot en heb toen gelijk de verloskundige gebeld! Ze heeft nu al mijn hechtingen weg gehaald, die er uit staken en die nog van binnen zaten! Nu moet het helemaal dicht gaan! Ik ben trouwens 1 maand geleden bevallen! Als je twijfelt zou ik gewoon even kijken of de verloskundige bellen, ze hebben mij erg goed geholpen en ik voel me veel beter nu al mijn hechtingen er uit zijn! Ik had ook veel last van jeuk en dat is nu ook weg!