1218 Reacties

4 jaar geleden

11💙

4 jaar geleden

💛21

4 jaar geleden

Reactie op NoorB (moderator)

Goed topic! Leuk om te weten wat de verdeling is tussen het aantal meisjes ...
De verras mensen weten het natuurlijk ook eerder dan degenen die nog wachten.op een geslachtsbepaling. Dat vertekent het beeld wel! Ben benieuwd over een paar weken. Wij hebben 30 juni de pretecho bij 16+1

4 jaar geleden

Reactie op NoorB (moderator)

Goed topic! Leuk om te weten wat de verdeling is tussen het aantal meisjes ...
ja vind ik ook. haha wij zijn ook te nieuwsgierig en op 3 juli is de geslachtsbepaling 😍 kijk er nu al naar uit de kleine weer te zien.

4 jaar geleden

Wij weten het zaterdag. Ondanks dat wij geen voorkeur hebben, zo nieuwsgierig.

4 jaar geleden

💙 12

4 jaar geleden

💖 13

4 jaar geleden

Tussenstandje: 13 meisjes 💖 12 jongetjes 💙 En 21 groepsleden die het geslacht pas willen weten bij de geboorte 💛

4 jaar geleden

aanstaande maandag echo ben dan 15 weken jullie enig idee of ze dan al kunnen zien of het een jongen of een meisje word? dan kan ik het hier op posten anders nog 2 weken eraan plakken voor de 20 weken echo die ik met 17 weken krijg 😃

4 jaar geleden

Wij laten 22 juni pret echo doen ben dan 14+5 weken dan deel ik het hier graag kan nu al niet meer wachten

4 jaar geleden

Reactie op Little Princess

aanstaande maandag echo ben dan 15 weken jullie enig idee of ze dan al kunn ...
ik volg mee, ik heb het ook met 15 weken en 6 dagen dus net voor 16 weken.

4 jaar geleden

13 💙

4 jaar geleden

💙 14!!

4 jaar geleden

Ongelooflijk hoeveel hun laten verassen amai

4 jaar geleden

Reactie op lambi

Ongelooflijk hoeveel hun laten verassen amai
Waarschijnlijk omdat die het eerder weten :) Wij willen het wel graag weten, maar moeten nog een week geduld hebben. Er zullen vanzelf meer 💖💙 bij komen.

4 jaar geleden

Ik wist met 12 weken al dat het een jongen was, was over duidelijk te zien😱 daar had ik de verloskundige niet voor nodig Haha een fluitje rechtop 😂 pinggggg

4 jaar geleden

Ik wist met 12 weken al dat het een jongen was, was over duidelijk te zien� ...
Hier net hetzelfde 12w4d echo duidelijk een plasserke te zien! De gynaecoloog liet me raden gezien het zo duidelijk was! 🙈 een week later bevestigd door de NIPT test

4 jaar geleden

💙

4 jaar geleden

Reactie op nth91

💙
Dit is dan 💙15

4 jaar geleden

💛