8 Reacties

2 jaar geleden

Mooi onderwerp! Ik twijfel ook erg. Tot nu toe slaapzak en als hij op de bank zit wilt hij ook echt geen deken op zich dus twijfel of een deken in bed wel nut heeft.. hoor graag naar de rest en hoe jullie het geïntroduceerd hebben.

2 jaar geleden

Was ik ook over aan het denken maar hij is nog wel beweeglijk in zijn slaapzak, dus vraag me af of het al zin heeft.

2 jaar geleden

Hier wel.. ze vroeg ineens om een "doekie doekie" en ik snapte het maar niet... en toen ineens kwam ze met een dekentje aqnlopen. Dus ik heb een ledikant dekentje en daar blijft ze rustig onder liggen terwijl ze met haar slaapzak heel bewegelijk was...

2 jaar geleden

Hier wel een dekbedje in haar peuterbedje maar gaat hier niet onder liggen. We stoppen haar wel onder als ze naar bed gaat maar komt er zelf meteen onder uit. Heeeeel soms blijft ze er onder liggen. Heeft nu dus ook gewoon nog dr slaapzak aan.

2 jaar geleden

Hier nog niet. Een slaapzak houdt hem ook denk ik warmer. Wij nemen volgende zomer afscheid van de slaapzak. Zodra hij slaapt zonder slaapzak gaat hij over naar een peuterbed en vanaf dan komt er ook een dekbed bij als het kouder wordt.

2 jaar geleden

Sinds afgelopen weekend over op een dekbed (van de Hema), lakentje trok ze steeds los en lag ze steeds boven. Nu blijft ze beter liggen.

2 jaar geleden

Reactie op newmommy😍

Hier nog niet. Een slaapzak houdt hem ook denk ik warmer. Wij nemen volgend ...
Leek mij ook een mooie planning. Hij slaapt nu nog in zn ledikant met een slaapzak. Straks als het weer warmer word is hij 2,5 en kan hij over naar een peuterbed. Vanaf dan ook maar eens een deken proberen. Mocht hij er dan onderweg rollen is hij niet meteen heel koud lijkt me

2 jaar geleden

Al sinds een tijdje onder een deken en in een peuter bed. Sinds de hitte in de zomer slaapt ze zonder slaapzak en met lakentje. Toen het kouder werd kreeg ze een dekbed. Gaat goed, ookal ligt ze er niet helemaal onder is ze altijd lekker warm. Wij hebben het dekbed van de Hema ( nu 25% korting)