12 Reacties

5 jaar geleden

Lijkt me niet is toch anti bacterieel

5 jaar geleden

Goed dat je deze vraag stelt. Ik vroeg mij hetzelfde af bij de desinfecterende handgel omdat daar alcohol in zit. Iemand een idee? 🤷‍♀️

5 jaar geleden

Waarom mag dit niet

5 jaar geleden

Kan echt geen kwaad hoor

5 jaar geleden

Goed dat je deze vraag stelt. Ik vroeg mij hetzelfde af bij de desinfectere ...
Maar de alcohol drink je toch niet? Het komt in principe niet in je bloedbaan terecht. Lijkt me dat dit geen probleem is zolang je het niet drinkt. Ik let zelf ook super goed op wat ik eet en drink maar denk persoonlijk wel dat je er niet te ver in moet doorslaan. Anders mogen we straks niks meer! 😄

5 jaar geleden

Reactie op H91

Maar de alcohol drink je toch niet? Het komt in principe niet in je bloedba ...
Dat is waar

5 jaar geleden

Hier de uitleg over schoonmaakmiddelen: https://wij.nl/zwanger-mag-ik-nog/artikel/mag-ik-nog-schoonmaken-tijdens-mijn-zwangerschap Kijk alleen uit met combineren, sommige stoffen zijn schadelijk om in te ademen. (Ook voor als we niet zwanger zijn)

5 jaar geleden

Reactie op lambi

Kan echt geen kwaad hoor
Dankje ik ben verliefd op dettol poetsen en ik kan niet met handschoenen poetsen

5 jaar geleden

Detail gebruiken ze ook bij dierenkliniek om de boel te ontsmetten. Alleen opletten met chloor is mij verteld. Werk als hulp bij het huishouden.

5 jaar geleden

Goed dat je deze vraag stelt. Ik vroeg mij hetzelfde af bij de desinfectere ...
De alcohol in handgel verdampt aan de lucht en komt niet in je bloedbaan terecht. Ik werk als operatieassistent en ontsmet mijn handen dagelijks tientallen keren met handenalcohol. Kan echt geen kwaad

5 jaar geleden

Volgens mij mag het gewoon hoor. Dettol, handgel.. tenzij je het opdrinkt lijkt me niets aan de hand?

5 jaar geleden

Dacht het ook al. Alleen was ik aan twijfelen ivm een wondje op me hand