Dikke opgezwollen buik

Soetje2020
één maand geleden
Volgen
Hoi Dames, Een vraagje weer. Ik ben nu denk ik 5 a 6 weken zwanger van mijn 2e kind. Ik heb sinds 1,5 weken echt een gigantische buik. Ben van mezelf al best dik(dikke buik) maar het lijkt nu veel erger. Helemaal opgezet en terwijl ik echt weinig eet. Kan me buik soms niet eens inhouden zo opgezet is tie. Herkend iemand dit ? Of ben ik nu gewoon echt nog dikker aan het worden maar van wat? Tis nog zo pril. Vind heel vreemd.
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
18 reacties
elenasef
één maand geleden
Hoi nou ik heb precies het zelfde probleem nu wordt er niet goed van ik ben ook 5weken bijna 6 weken
  • Rapporteren
XaraValentina
één maand geleden
Zeker mogelijk hier ongv 6weken precies weet ik de 30 ste pas maar vorige week was de echo 5 weken ongv
  • Rapporteren
Soetje2020
één maand geleden
Reactie op elenasef
Hoi nou ik heb precies het zelfde probleem nu wordt er niet goed van ik ben ook 5weken bijna 6 weken
Ja ook het slapen is ineens giga vermoeiend met zo een reuze buik. Lijk wel 8 maanden zwanger. Tis echt bizar
  • Rapporteren
BabyRH
één maand geleden
Jep ik ook! Het zijn vooral de darmen. Ik voel me ook ontzettend opgeblazen. M’n man zei ook dat m’n buik ook echt ronder lijkt
  • Rapporteren
XaraValentina
één maand geleden
7 weken geleden geen buik meer daar gaat me harde werken op de fitnes
  • Rapporteren
elenasef
één maand geleden
Reactie op XaraValentina
Zeker mogelijk hier ongv 6weken precies weet ik de 30 ste pas maar vorige week was de echo 5 weken ongv
De mijne is ook precies zo niet normaal
  • Rapporteren
Verwijderd lid
één maand geleden
Hier ook 5 weekjes van de 2e... ook last van een opgeblazen buik...
  • Rapporteren
Hp83
één maand geleden
Ik vandaag getest en nu ongeveer 7 weken zwanger . Ben al gezet geworden door meerdere zwangerschappen en een traagwerkende schildklier maar heb t gevoel of dat er lood in mn buik zit en super moe
  • Rapporteren
Nan82
één maand geleden
Hier van zelfde. Voel me al dik .
  • Rapporteren
TruusB
één maand geleden
Hier ook opgezet. Ben pas 6wkn en inhouden gaat na 5minuten pijn doen. Ik blijf maar zeggen tegen mijn man "dit kan toch niet, nu al zo eruit zien dat is veel te vroeg" maar ik moet echt mn best doen om het te verbergen, dus wijde zwarte shirtjes aan met een vestje los erover dan lijkt het minst op te vallen.
  • Rapporteren
myrthevdz
één maand geleden
Hoort er helaas bij. Best lastig aangezien het voor velen nog te vroeg voelt om het te vertellen. Wordt straks weer minder. Het zijn vooral je darmen die je buik boller maken. Ik ben nu 4+5 weken zwanger van mijn vierde en ook bij mij begon het gister al. We weten het pas een week. Dus gaat snel die buik van mij. Was bij mijn derde ook. Het lichaam weet wat het moet doen dus vaak vanaf de tweede gaat de buik sneller. Maar dat stabiliseert wel. We gaan het over een uurtje vertellen tegen de twee oudste (8 en 7 jaar) onze dreumes zal het nog niet snappen. Mijn buik is al zo opgezwollen en mijn meiden merken alles. We vinden het leuker om het zelf te vertellen dan dat ze het zelf raden.
  • Rapporteren
Bibi1987
één maand geleden
Ik ben nu 7 week en ben ook opgezet(dikke buik)ik ben van me zelf niet zo stevig in een week tijd is me buik gaan groeien dit is me 5de zwangerschap.en bij mij is het hart in me buik
  • Rapporteren
Nicole85
één maand geleden
Ik ben ongeveer 5 weken en heb ook last van een opgezettebuik. Ook heb ik last van af en aan een zeurend gevoel in me buik, me hele buik. Geen kramp of pijn maar echt een zeurend gevoel. Alsof je de hele dag niets heb gegeten zeurend gevoel maar ik eet genoeg heb ik het idee. Soms gaat het even weg maar het kont ook snel weer terug. Al met al heb ik het gevoel de gehele dag.
  • Rapporteren
Suus399
één maand geleden
Ik ben bijna 5 weken maar het valt me sinds gisteren ook op! Vanochtend een spijkerbroek maar weer terug in de kast gelegd want daar knalde ik zowat uit 😅 ik vind het ook heel bizar zo snel.. maar mijn darmen rommelen ook best geregeld dus er is vast van alles gaande.. Ik ben slank dus heb het idee dat je het dan ook snel ziet misschien, maar is heb genoeg kleding die ik kan dragen waarbij het niet zo opvalt 😃
  • Rapporteren
Daisyk89
één maand geleden
Vooral savonds is mijn buik enorm opgezet. Sochtends is het gewoon normaal. Ben nu 7 weken.
  • Rapporteren
Rynsy
één maand geleden
Ja, hier ook al een flinke buik. Lijkt wel al 20 weken 🙈. Maar inderdaad gehoord, darmen houden vocht vast, buikwand was al slapper na vorige zwangerschap... schijnt dus heel normaal te zijn. Zwangerschapsbroeken maar alvast weer aangetrokken, alleen op t werk durf ik t nog niet aan. Zou misschien opvallen
  • Rapporteren
Fabs__
één maand geleden
Ik heb daar ook last van.. ben al stevig van me zelf maar dat maakt me nog steviger hahahha
  • Rapporteren
kayleigh4
één maand geleden
Je ziet het (gelukkig) niet bij mij.. maar ik merk het zelf wel hoor! Liefst heel de dag in een joggingsbroek en als het niet anders kan doe ik mijn gewone broeken aan met hoge(te) taille, want daar kan ik de knoop gewoon open laten zonder dat de rits helemaal open gaat😂 dat scheelt enorm.. ik heb wel al wat positiebroeken, maar door die buikbanden vind ik dat nog niet zo lekker.. dus nog even wat weekjes volhouden😂
  • Rapporteren