6 Reacties

5 jaar geleden

Hier had ze dat ook. Dit kwam door dat ik alleen omneo gaf en voorheen een combinatie. Ik ben nu over gestapt naar weer omneo en prefea te geven( wij geven ook aan simplex en reageert hier super op ) Ook spuugde ze door dat de voeding te snel op elkaar kwamen. Dus nu sinds vandaag om de 4uur gaan geven en nu vandaag niks meer terug geven en ook het doorzichtige niet meer.

5 jaar geleden

Reactie op Kirsten 28

Hier had ze dat ook. Dit kwam door dat ik alleen omneo gaf en voorheen een ...
Ik geef zijn voeding ook om de 4 uur. En sinds gisteren op verzoek in de nacht. Als hij eerder komt, krijgt hij wel wat eerder. Hij gebruikt de fles Dr. Brown. Hij heeft zo'n zuigbehoefte dat met nummer 1 speen binnen 10 min Zijn voeding opdronk. (Hij krijgt 120+4 schepjes). Nu hebben wij een premituur speentje gehaald zodat hij rustiger drinkt en langer over doet. Dit gaat na mijn idee beter...?? Het is echt een golf van waterig spuug. Ik zal eens kijken naar simplex.

5 jaar geleden

Reactie op First-time-mom

Ik geef zijn voeding ook om de 4 uur. En sinds gisteren op verzoek in de na ...
Misschien dan de voeding die je krijgt. Zou idd wat je zei ff Cb bellen maandag en vragen wat het precies is :)

5 jaar geleden

Reactie op Kirsten 28

Misschien dan de voeding die je krijgt. Zou idd wat je zei ff Cb bellen maa ...
Ja precies! Maar dat symppex vind ik een zeer goede tip! Misschien daar een combinatie van maken. Maandag even afwachten :-)

5 jaar geleden

Is het geen maagsap? Dat spuugt ons meisje ook vanwege reflux en dat is ook doorzichtig namelijk..

5 jaar geleden

Is het geen maagsap? Dat spuugt ons meisje ook vanwege reflux en dat is ook ...
Ik vermoed het wel. Wat doe jij eraan? Wel JBPM gebruiken?