60 Reacties

3 jaar geleden

Ergobaby top draagzak

3 jaar geleden

Tula Free to Grow is echt mijn lifesaver! ❤

3 jaar geleden

Reactie op Manny06

Ergobaby top draagzak
En welke van dat merk?

3 jaar geleden

Safety 1st draagzak

3 jaar geleden

Zelf heb ik de ByKay Click carrier reversible, dus met 2 printjes te dragen. Ben er super blij mee! Alleen er in en er uit is super goed te doen!

3 jaar geleden

Artipoppe vind ik ook erg gemakkelijk (en prachtig)

3 jaar geleden

Wij hebben de ergobaby adapt, super fijne draagzak!

3 jaar geleden

Tula Free to Grow. Topzak! 😁

3 jaar geleden

Reactie op Liefkleintje88

Tula Free to Grow. Topzak! 😁
Maar echt👌🏼

3 jaar geleden

Ik zou je willen aanraden om te kijken of je een draagconsulent in de omgeving hebt. Die kan je het beste adviseren welke draagzak het beste bij jou past en daarnaast kunnen ze vaak ook fijne kortingen regelen. Zo ben ik aan mijn draagzak gekomen. Er is nog veel meer dan de 'bekende' merken.

3 jaar geleden

Reactie op Liefkleintje88

Tula Free to Grow. Topzak! 😁
Toevallig tips hoe je dat dan zonder hulp kunt doen, want wij hebben deze zak ook, maar mij lukt het niet zonder hulp

3 jaar geleden

Reactie op Saskia Jacobs

Toevallig tips hoe je dat dan zonder hulp kunt doen, want wij hebben deze z ...
Ik maak hem eerst vast op mijn heupen, pak dan onze zoon, doe dan een voor een de banden over mijn schouders (dan zit ie in principe al wel goed vast) en doe dan de bevestiging in mijn nek dicht. De zak is dan vooraf al helemaal op maat. :)

3 jaar geleden

Wij gebruiken de tula free to grow. De kleine moet er nog aan wennen, tot nu toe dus nog niet lang gebruikt. Maar met bevestigen gaat het vrij eenvoudig alleen.

3 jaar geleden

Rookie baby!

3 jaar geleden

Artipoppe heel makkelijk in gebruik!

3 jaar geleden

Reactie op liesbloem

En welke van dat merk?
Ergobaby is het merk

3 jaar geleden

Reactie op Ies123456

Zelf heb ik de ByKay Click carrier reversible, dus met 2 printjes te drage ...
Deze hebben wij ook 👍

VRIEND

3 jaar geleden

Reactie op Saskia Jacobs

Toevallig tips hoe je dat dan zonder hulp kunt doen, want wij hebben deze z ...
Ik klik de heupband om, pak mijn kindje en 'zet' hem op mijn borst. Met een hand houd ik hem bij zijn rug/nekje vast en leun zelf een beetje naar achter. Dan trek ik met mijn vrije hand de stof van de zak tussen zijn beentjes omhoog, doe de vrije arm door het ene arm gat en pak met die hand de rug van mijn kindje over, dan mijn andere arm door het andere arm gat. Als allebei de armen door de lussen zitten klik ik met beiden armen het bandje tussen mijn schouderbladen vast. Dan zorg ik dat de beentjes goed in de M vorm zitten en daarna trek ik alle bandjes goed. Bij het uitdoen klik ik het bandje tussen mn schouders open, doe 1 arm uit het gat, andere arm kindje vasthouden. Dan met vrije arm, onder de draagzak kindje vast houden en andere arm uit het gat. Kindje neerleggen en dan heupband afdoen. Hopelijk een beetje duidelijk😂. Klinkt ingewikkelder dan dat het is, oefening baart kunst!😁

3 jaar geleden

BabyBjorn. Misschien niet de meest hippe draagzak, maar wel heel handig. Bij het aantrekken kan ik al een zitje maken, waar ik haar makkelijk in kan tillen. Als ze zit, klik ik nog 2 dingen vast, zodat ze er echt veilig in zit. :)

3 jaar geleden

Reactie op Amy_J

Ik klik de heupband om, pak mijn kindje en 'zet' hem op mijn borst. Met een ...
Super thanks voor deze heldere uitleg!!