131 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Ik kan echt niet slapen als ze bij mij in bed ligt... 😂😂🤣🙄
Ik lig dan op het randje van het bed😂 Ik doe het alleen wanneer mijn man er vroeg uit is, dan kan de kleine in die kuil liggen. Of ik moet meteen na de voeding van 7.00 eruit om dingen te doen. Hij slaapt dan toch net zo lekker door in ons bed.
Zo trof ik mijn mannen een paar dagen geleden aan in bed. Meneer had mijn plek keihard ingepikt. Zo slaapt hij als hij geen slaapzak heeft, blijkbaar.
3 jaar geleden
Wij willen dit ook maar gaan doen. Hoe slapen jullie dan precies als ik vra ...
Ik ben alleen :) en ik slaap heel licht dus ik weet dat ik niet er zomaar op kan rollen. Dons ligt halverwegen en hij ligt in het midden want daar is al een kuil dus hij rolt daar niet zo snel om hihi
Gemakzucht, luiheid maar vooral gezelligheid. Heerlijk vind ik het maar Wolf ook. Die slaapt zoveel beter. (hij had na zijn geboorte eerste paar dagen al erge kramp, volgende week provocatietest, dus vanwege zijn last/pijn hield ik hem liever naast mij. Hij is niet te warm gekleed, kamer is geventileerd, kussens aan de buitenkant. Gaat prima. Alleen doen als jij je er goed bij voelt.
3 jaar geleden
Reactie op Littl-one
Doet ze in de wandelwagen ook 😂😂 zo moe zo moe maar mama loopt daar!!! 🙈 ...
Herkenbaar! Hahah soms maar dat doe ik alleen als ik in de tuin ben hoor ziet er anders beetje gek uit draai ik de wagen andersom en dan slaapt die veel sneller😂
3 jaar geleden
Reactie op Iloon_88
Ik spiek dan via de babyfoon om te checken of hij echt slaapt 😉
Ja die heb ik helaas niet om hem nu na 6 maanden alleen daarvoor aan te schaffen haha ik heb ook zo vermoeden dat ik dan continu op dat ding zit te kijken🙈
3 jaar geleden
Reactie op Sara56
Hey dames,
Mijn dochtertje slaapt sinds gisteren ook op haar buik. Nu dus ...
Hoi!
Lastig he? Bij ons precies zo! We kunnen moeilijk elk kwartier gaan kijken en terug rollen dus laat haar vrijwel altijd lekker slapen en soms draai ik haar weer terug.
Wij hebben wel zo een matras, gaf mij een fijner idee dat ze hoe dan ook kan blijven ademen.
Wel in een slaapzak want anders ligt ze met haar benen door de spijlen heen haha
3 jaar geleden
Ik heb z'n nunki lakentje, ben er niet geweldig over te spreken dat het het kindje geborgenheid etc geeft, ook heeft ze binnen 2 tellen haar armpjes eronder uit. Dus dat werk hier allemaal niet, maar het houd haar wel op der plek in bed. Misschien dat het draaien enz tegen gaat of iig moeilijker maakt ? Het is wel een duurdere aanschaf vind ik zelf.. 90 euro voor een doorgroei bedje matras. Je kunt die mensen ook appen of bellen voor informatie vooraf :)
3 jaar geleden
Mijn zoontje heeft ook het draaien ontdekt. Hij sliep toen hij net geboren 6/7 uurtjes door. Dit is afgelopen 2 maanden al naar max 3/4 uurtjes gegaan. Maar nu met het draaien is het echt een drama.. Hij wordt er elke keer wakker van en begint daarna ontroostbaar te huilen. Ik leg hem dan maar bij ons in bed dan slaapt hij iets beter maar dan kan ik niet meer zo lekker slapen omdat ik alles hoor en voel wat hij doet😫 iemand tips? Hahaha
3 jaar geleden
Reactie op cherryy
Mijn zoontje heeft ook het draaien ontdekt. Hij sliep toen hij net geboren ...
Hier ook 2 dagen drama gehad.. elke keer op der zij en speen er in.
Nu sinds gisteren bedomrander gebruikt vanwege ze steeds tegen het hek kwam, en nu 1x eruit speen er in en toen was het daarna half 7:)
Het is weer een fase waarin ze nieuwe dingen leren en dan ff onrustig zijn
3 jaar geleden
Wat hier goed werkt is goed indekken en dan nog met een hydrofiel doek aan beide kanten indekken zodat het goed strak en vast zit!
3 jaar geleden
Ik ben ook radeloos. Ons zoontje tijger het hele bed rond.. Ook met slaapzak. Overdag zonder slaapzak, verzamelt z'n knuffels naar de zijkant van het bed, gaat erop liggen en ligt met 1 been en arm over de zijkant van z'n bed en trekt zich op om eruit te klimmen. Bed staat nu al op lagere stand.
3 jaar geleden
Reactie op Ishaya
Ik ben ook radeloos. Ons zoontje tijger het hele bed rond.. Ook met slaapza ...
Kan die zich ook optrekken op lage stand?😳 hier zit die af en toe vast in de spijlen maar verder heb ik helemaal niks in zn bed liggen en dan vind ik het geen probleem als die door ze bed rolt wij liggen tenslotte ook niet stil in onze slaap.
Alleen vervelend als die vast zit.. gelukkig maakt die dan geen rare bewegingen en begint die te schreeuwen.
3 jaar geleden
Reactie op MamaI2020💙
Hebben jullie het bedje al op de lagere stand?
Ik wel met 4 maanden rolde die om en z'n been over de rand heen dat was dan de wieg maar ledikant gelijk vanaf dag 1 laag gedaan maar. Dacht gaat op deze manier toch niet lang hoog kunnen haha
3 jaar geleden
Wat een kleine donders zijn het toch he?! Vandaag had m’n zoontje het voor elkaar gekregen z’n beentje (in z’n slaapzak) door de spijlen te doen.
Gaan ze ook uitbundig lachen en met hun beentjes en armpjes zwaaien als je binnen komt om hem weer te draaien? Vind het zo mega schattig en moet m’n best doen hem geen aandacht te geven en hem gelijk om te draaien 😅