8 Reacties

2 jaar geleden

Lees mee.... heb t zelfde. Ook wel het idee dat het te maken heeft met de ontwikkeling.

2 jaar geleden

Hier hetzelfde, ik denk dat je te veel aan het proberen bent, je dochter heeft dat door, en ze voelen dat soort dingen echt goed aan, juist alsnze al voorlopen (heb dr ook zo een) ik had hetzelfde en mijn dochter slaapt nu in d'r eigen bed, ze mag pas weer bij mij als het ochtend is. Het is juist de kunst om ze snachts als ze wakker worden in hun eigen bedje te houden, ik til d'r altijd even op knuffel haar en leg d'r weer terug, in het begin echt onwijze strijd met haar gehad, en ze probeert het nog steeds, maar heeft wel door dat het echt geen zin meer heeft! Denk dus dat je in deze echt moet volhouden, en het breekt af en toe echt je moederhart, en je nachten. maar je slaap is zo belangrijk!! Mijn advies is dus volhouden!! Het gaat echt lonen en niet te veel proberen, want zo heeft ze door dat er wat gebeurd als zij het ergens niet mee eens is. Ik hoop dat het sneller wat beter gaat en je wat aan mijn advies hebt.. succes 🍀

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Da Lin

Hier hetzelfde, ik denk dat je te veel aan het proberen bent, je dochter he ...
Het proberen is wel over een lange periode ... Ik begrijp je punt. Bedankt voor je advies!

2 jaar geleden

Ik lees mee herkenbaar! Inderdaad denk ik ook dat het nu een soort gewenning is, maar als hij in de nacht alles bij elkaar schreeuwt denk ik, dan maar bij ons. Dan slapen we in ieder geval…

2 jaar geleden

Heel herkenbaar, wij probeerden ook van alles . Bij ons in bed, op matrasje naast haar bedje gaan liggen, haar uit bed halen en samen in een stoel zitten, rood klein lampje, en ga zo maar door. Ze gooide ook elke keer haar knuffels uit bed en dan begon ze nog harder te krijsen 🙈 Van het CB kregen we als tip onze dochtertje gecontroleerd te laten huilen en in haar eigen bedje troosten. We probeerden het een paar keer maar elke keer vielen we weer snel in onze oude patroon, omdat we dit zielig vonden en ook wilden slapen, maar we wisten dat dit niet de oplossing was. Het heeft meer dan een half jaar geduurd voordat we besloten om het nu echt door te zetten. Niet makkelijk om je kind zo te horen en zien huilen 💔, maar het werkte wel. 2 min laten huilen , teruggaan en uitgebreid troosten (niet uit bed halen). 4 min laten huilen, teruggaan en getroost , maar niet zo lang. 6 min laten huilen en kort troosten. En ga zo maar door. Een sessie duurde tussen 3 kwartier en 1 uur én dan meerdere keren op een avond/nacht en meerdere avonden/nachten achter mekaar. Maar ze werd wel steeds minder vaak wakker 😊 en ze werd ook niet meer cranky wakker in de ochtend 😇 Ze mag pas bij ons in bed als het al bijna tijd is om op te staan, dan doen we nog even knuffelen voordat we opstaan🥰 Ik snap dat het niet makkelijk is, maar ik denk dat het belangrijkste is dat je consequent blijft in hoe je er op reageert. Nu heeft mijn dochtertje het ook al een paar nachtjes moeilijk , waarschijnlijk door al die ontwikkelingen, ze wordt eind deze maand 2 jaar, maar ik merk dat ze daarna toch sneller in slaap valt en doorslaapt tot de volgende ochtend. Dus hou vol, probeer zo te denken dat je haar juist helpt als je consequent blijft, tenminste dat hielp mij om dit door te zetten. Heel veel succes 🍀💪🏽

2 jaar geleden

Hier ook een nogal pienter jochie. Het helpt om duidelijk te zijn. Benoem wat je kindje wil en waarom dat niet kan en geef een (acceptabele) keuze. Deze fase hadden wij met 20 maand en wij boden het campingbedje naast ons bed aan als alternatief. Dat heeft een paar nachten geduurd en toen had hij wel door dat het echt niet meer ging gebeuren dat hij bij ons in bed mocht slapen.

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op Ien82

Heel herkenbaar, wij probeerden ook van alles . Bij ons in bed, op matrasje ...
Ik wil dat ook zeker wel proberen! Bedankt voor je verhaal en tips!

VRIEND

2 jaar geleden

Reactie op newmommy😍

Hier ook een nogal pienter jochie. Het helpt om duidelijk te zijn. Benoem w ...
Deze vind ik ook een mooie! Thanks!