3 Reacties
2 jaar geleden
Is wel degelijk de peuterpubertijd, eigen wil ontdekken. Ik voorzie elke keer we weg moeten 15-30 minuten extra de tijd om dit zo kalm mogelijk (voor ons eigen mentale welzijn :p) ik heb ook geleerd dat sommige gevechten het niet waard zijn. Wil ze een blauwe beker maar dan toch de oranje, geen probleem zolang hij niet vuil geworden is. Ze weet ook ondertussen dat ze maar 1 kans krijgt om van gedachte te veranderen en zolang ze dit niet expres doet werkt het. Of wilt ze geen jas aan? “Geen probleem ik neem hem mee voor als je van gedachten veranderd” eenmaal ze voelt dat het koud is doet ze hem dan aan en is ze tevreden want het was haar eigen beslissing. Ik heb ook gewerkt wel aa kalmerings methodes want het kan natuurlijk niet altijd hun zin zijn (zoals het auto stoeltje dat je aangaf daar moeten ze gewoon in) ze heeft gemerkt dat blazen helpt voor haar of soms zet ze zichzelf in de hoek even om zichzelf af te zonderen en komt ze van zichzelf terug als ze ok is
2 jaar geleden
Vreselijk hè, ik kan er echt slecht mee dealen, waardoor ik juist al die buien voor m’n kiezen krijg🤯