8 Reacties

één jaar geleden

Rietjesbeker, 360 of open beker. Hij drinkt alleen thee (of een slokje water of optimel uit onze beker). Wij maken 4x op een dag nieuw drinken. (Tussendoortje, fruit, lunch, avondeten) ongeacht of hij heeft gedronken (geen grote drinker). Elke avond gaan de bekers incl rietjes in de vaatwasser.

één jaar geleden

Melk uit de fles, vind hij nog lekker voor het slapen gaan. De rest uit een anti lek beker met rietje van nuby. Water, thee, siroop. Rietje maak ik schoon met het borsteltje van de dr brown fles, past er precies doorheen.

één jaar geleden

Open beker, al heel vroeg mee begonnen.

één jaar geleden

Open beker

één jaar geleden

Aan tafel een open beker van de Ikea. Gedurende de dag een 360 graden beker.

één jaar geleden

Tot voor kort hadden wij een 360 graden beker of een rietjesbeker op tafel staan waar hij gedurende de dag uit kon drinken. Bij de maaltijden een open beker. Alleen zag ik een week terug ineens dat alle rietjes en de siliconen bovenkant van de 360 beker kapot gebeten waren. Sindsdien maar een open beker op tafel heel de dag...

één jaar geleden

Bij ons drinkt ze uit de rietjesbeker en met de lunch uit een open beker. In de ochtend en avond nog melk uit de fles. Rietje en beker gaan in de vaatwasser, maar of dit voldoende is twijfel ik nu ook wel een beetje over.

één jaar geleden

Hier erg slecht drinker.... Eigenlijk gaat alles uit een open beker.. Tegenwoordig drinkt ze het beste uit "oma beker" de koffie kopjes dus... 🙈 Ze giet bij de lunch vaak haar plastic beker over in mijn beker zodat ze dan ook uit en gewone beker kan drinken. Rietjes beker gaat altijd mee in de tas voor het geval ik ergens kom waar ze drinken krijgt met een papieren rietje. Ze drinkt eigenlijk al sinds haar 1e zelfstandig uit een open beker. Maar goed, ik drink zelf de hele dag door water uit mijn drinkfles. . Dus waarom zou zijn dat niet mogen.