20 Reacties

6 jaar geleden

WHAHAHAHA jaaaa omg! Ik schrok ook van m’n puffy pussy.. heb t opgezocht is normaal.. komt door doorbloeding..

6 jaar geleden

Reactie op k€$#!@

WHAHAHAHA jaaaa omg! Ik schrok ook van m’n puffy pussy.. heb t opgezocht is ...
Hahaha een dikke vette dankjewel! Dacht al huh, dit was voorheen niet. Dat was een van de eerste dingen die me opvielen dacht OMG...

6 jaar geleden

Reactie op Hanababy

Hahaha een dikke vette dankjewel! Dacht al huh, dit was voorheen niet. Dat ...
🤣🤣🤣

6 jaar geleden

Wat ben ik blij dat deze topic bestaat!

6 jaar geleden

Reactie op Noortje55

Wat ben ik blij dat deze topic bestaat!
Why tell us 😂

6 jaar geleden

Reactie op Hanababy

Why tell us 😂
Lijk 9 maanden zwanger op de verkeerde plek...

6 jaar geleden

Reactie op Noortje55

Lijk 9 maanden zwanger op de verkeerde plek...
Hahahahaha hoe ver ben je dan? Vond er maar niets over terug, dus ben blij dat het normaal is. Dacht al wel stiekem baarmoeder die aan het groeien is ofzo

6 jaar geleden

Reactie op Hanababy

Hahahahaha hoe ver ben je dan? Vond er maar niets over terug, dus ben blij ...
Bij mij was t ook 6-7 weken ineens van de ene op de andere dag Poef! 🤣

6 jaar geleden

Ohh.. dat heb ik ook! Haha...precies dat. Boek ook echt, geweldig! (7 wkn)

6 jaar geleden

Zit je baarmoeder niet daarachter verstopt? Geloof dat rond week 12 je baarmoeder boven je schaambot uitkomt, en dat is dan het begin van je officiele buikje ☺️

6 jaar geleden

Ja, dat heb ik ook! Kon het ook al niet plaatsen... heb overgewicht en dacht dat het daarvan was, maar vond het zo ineens dat het mij opviel. nu snap ik dat het dus toch komt omdat ik dat daarvoor waarschijnlijk niet had 😄 thanx

6 jaar geleden

Die van mij doet ook een soort van pijn ofzo alsof er een blauwen plek of zit

6 jaar geleden

Reactie op lic

Die van mij doet ook een soort van pijn ofzo alsof er een blauwen plek of z ...
Same here! Beetje beurs idd

6 jaar geleden

Was mij ook al opgevallen ja! Kan me voorstellen dat dat je baarmoeder al wel is, maar weet het niet zeker

6 jaar geleden

Mijn buik is al licht opgezet en ben morgen 8 weken. Merk aan mezelf dat ik soms ook een raar gevoel in mijn onderbuik voel. Soms aan de linker en dan weer aan de rechter kant of in het midden. Net alsof het beurs voelt.

6 jaar geleden

Reactie op chelle92

Mijn buik is al licht opgezet en ben morgen 8 weken. Merk aan mezelf dat ik ...
Heb ik ook zo krampen daar onder

6 jaar geleden

Dit zal de komende 40 weken nog zo blijven en is niet je baarmoeder hoor! Het gaat er zowiezo de komende maanden anders uit zien daar 🙃

6 jaar geleden

Heb ik ook! Het is ook iets harder en het steekt heeeel iets uit naar voren. Ben morgen 9 wk

6 jaar geleden

Ik dacht ook al: ooow mn buikje begint! Haha dat mn darmenbuikje hoger zou zitten had ik begrepen dus toen ik deze bobbel zag dacht ik dat het mn baarmoeder zou zijn. En over het puffed pussy fenomeen verteld ook niemand je he voordat je zwanger wordt 🤣

6 jaar geleden

Reactie op Kirs1992

Dit zal de komende 40 weken nog zo blijven en is niet je baarmoeder hoor! H ...
Wat is het dan