Weten jullie wat ik bedoel? Je driehoek onder je boek zeg maar down there. Is al een aantal weken goed opgezet, dikker dan normaal. Herkenbaar? Normaal? Vind online wel over opgezette schaamlippen en dit dat. Maar niet specifiek iets over je schede/driehoek/venusheuvel of hoe het ook mag heten. Thanks! (7 weken)
Hahahahaha hoe ver ben je dan? Vond er maar niets over terug, dus ben blij dat het normaal is. Dacht al wel stiekem baarmoeder die aan het groeien is ofzo
Zit je baarmoeder niet daarachter verstopt? Geloof dat rond week 12 je baarmoeder boven je schaambot uitkomt, en dat is dan het begin van je officiele buikje ☺️
Ja, dat heb ik ook! Kon het ook al niet plaatsen... heb overgewicht en dacht dat het daarvan was, maar vond het zo ineens dat het mij opviel. nu snap ik dat het dus toch komt omdat ik dat daarvoor waarschijnlijk niet had 😄 thanx
Mijn buik is al licht opgezet en ben morgen 8 weken. Merk aan mezelf dat ik soms ook een raar gevoel in mijn onderbuik voel. Soms aan de linker en dan weer aan de rechter kant of in het midden. Net alsof het beurs voelt.
Ik dacht ook al: ooow mn buikje begint! Haha dat mn darmenbuikje hoger zou zitten had ik begrepen dus toen ik deze bobbel zag dacht ik dat het mn baarmoeder zou zijn. En over het puffed pussy fenomeen verteld ook niemand je he voordat je zwanger wordt 🤣