13 Reacties

5 jaar geleden

Al 2x niks mee gekregen vanuit het ziekenhuis, de 1ste keer vergeten naar te vragen en vorige week had onze twin geen zin goed te gaan liggen voor een mooi printje

5 jaar geleden

Ik krijg er hier altijd uitgeprint mee (meestal de mooiste of waarbij je bijvoorbeeld het maagje o.i.d. ziet) de rest zetten ze op een USB stick en ze hebben zelf een app voor op je telefoon waar ze alle fotos en filmpjes naar toe kunnen sturen vanuit het echo apparaat

5 jaar geleden

Reactie op Baby-21

Ik krijg er hier altijd uitgeprint mee (meestal de mooiste of waarbij je bi ...
Hier hetzelfde. Ik hoef eigenlijk niet te vragen.

5 jaar geleden

12 weken echo 4 fotos gekregen. Bij de 20 weken 14 fotos gekregen van elke hoek en een paar extra. Ik denk dat het afhangt van de echoscopist? Als ze het vergeet gewoon zelf om vragen volgens mij heb je er wel recht op.

5 jaar geleden

Wat stom dat je geen fotootje meekrijgt. Dat wil toch iedereen?

5 jaar geleden

Wat stom dat je geen fotootje meekrijgt. Dat wil toch iedereen?
Ik krijg ze wel, maar alleen als ik erom vraag. Ben het 2 keer vergeten en kreeg ze toen niet. Ze had ze niet opgeslagen zeiden ze toen. Nu vraag ik er elke keer om, maar wel vervelend dat dit niet vanzelfsprekend is.

5 jaar geleden

Ik krijg elke keer een echo foto aangeboden alleen is mijn kleine zo bewegelijk dat er geen fatsoenlijke foto te maken valt haha ..

5 jaar geleden

Ik ben ook medisch en heb alleen een foto van de 20 wkn echo. Ga het de volgende keer ook vragen. Ik ga ook nog altijd naar mijn verloskundige en daar krijg ik wel altijd foto’s..

5 jaar geleden

Ik ben ook medische en krijg iedere keer, al is het maar een snelle check, foto’s mee. Catharina in Eindhoven is dit.

5 jaar geleden

Reactie op mama'sPrinsje

Ik krijg ze wel, maar alleen als ik erom vraag. Ben het 2 keer vergeten en ...
Ja dat bedoelde ik. Dat ik het stom vind dat je erom moet vragen. ☺️ Dit is toch vanzelfsprekend? Nou ja ik sta achter je!!

5 jaar geleden

Reactie op Sam_123

12 weken echo 4 fotos gekregen. Bij de 20 weken 14 fotos gekregen van elke ...
Wij kregen van de week bij de 20 weken echo wel rond de 80 foto's op USB

5 jaar geleden

Ik krijg elk bezoekje gewoon meerdere foto's mee. Minimaal 3. En als ik vraag om meer afdrukken is het ook geen probleem. Wel vreemd dat je erom moet vragen...

5 jaar geleden

Oh joh, ik wist niet eens dat dat kon! Bij ons was het alleen een optie om, voor 5 euro, een USB stick te krijgen met foto's erop. Ook erg leuk, zit elke keer een klein filmpje tussen die ik in afwachting van de volgende echo keer op keer terug kijk...