27 Reacties

5 jaar geleden

Ik zit bij Onder de Linde. Die doen denk ik ook in principe bij 10 weken, behalve bij klachten. Ik ben met 6 weken geweest vanwege aanhoudend bloedverlies. Dat stelden ze toen zelf voor. Ze hebben wel echoscopie in huis, wie weet helpt dat maar zeker weten doe ik het niet!

5 jaar geleden

Ik heb ook pas bij 10 weken en apart echocentrum. Zit bij DUO verloskunde.

5 jaar geleden

Reactie op janne90

Ik zit bij Onder de Linde. Die doen denk ik ook in principe bij 10 weken, b ...
Ik zit bij praktijk haarlem noord en die laten de echo's doen bij de schoot. Maar omdat nog niet iedere partij het eens is met de versoepeling maken hun nog geen echo's op eigen verzoek. Ik kan het proberen, dankjewel!

5 jaar geleden

Reactie op Girlmommy

Ik zit bij praktijk haarlem noord en die laten de echo's doen bij de schoot ...
Ik zit hier ook en had ze gister aan de telefoon. Ze zouden gisteravond overleg hebben en dan mailen als er duidelijkheid is.

5 jaar geleden

Ik zit bij Bolwerk en de echo’s worden gedaan bij De Schoot. Die van mij is pas met 10 weken ook, dus nog drie weekjes geduld (ben nu 7 weken). Zag op hun website nog geen versoepeling

5 jaar geleden

Ik zit bij Bolwerk en de echo’s worden gedaan bij De Schoot. Die van mij is ...
Klopt idd, ik had vanmorgen de schoot aan de telefoon. Ze versoepelen de maatregelen nog niet omdat niet elke partij het eens is.

5 jaar geleden

Ik zit hier ook en had ze gister aan de telefoon. Ze zouden gisteravond ove ...
Het zou fijn zijn als er toch wat versoepelt wordt voor ons, ben benieuwd!

5 jaar geleden

Reactie op Girlmommy

Klopt idd, ik had vanmorgen de schoot aan de telefoon. Ze versoepelen de ma ...
Ah, dat is dan wel duidelijk... Op zich kan ik nog wel drie weken wachten. Dat is zo voorbij

5 jaar geleden

Ah, dat is dan wel duidelijk... Op zich kan ik nog wel drie weken wachten. ...
Het is gelukt, net een echo gehad. Het bleek veel minder ver te zijn als wat de verloskundige dacht. Ik zou 7 weken zijn, maar er was een lege vruchtzak te zien. Voor 5 weken is dit normaal maar als dit voor de 7 weken is dan zit het niet goed....

5 jaar geleden

Reactie op Girlmommy

Het is gelukt, net een echo gehad. Het bleek veel minder ver te zijn als wa ...
Heb jij hen gebeld of zij jou? Ik hoop idd dat je 5 weken bent en alles gewoon normaal gaat groeien nog! Fingers crossed.

5 jaar geleden

Reactie op Girlmommy

Het is gelukt, net een echo gehad. Het bleek veel minder ver te zijn als wa ...
Ah, hopelijk is het dan idd vijf weken. Heb je snel een nieuwe echo?

5 jaar geleden

Heb jij hen gebeld of zij jou? Ik hoop idd dat je 5 weken bent en alles ge ...
Echo centrum haarlem zelf benaderd, ik kon gelijk terecht. Idd hopen dat alles normaal gaat groeien en ik idd maar 5 weken ben

5 jaar geleden

Ah, hopelijk is het dan idd vijf weken. Heb je snel een nieuwe echo?
Ja dat hoop ik ook, ik mag volgende week donderdag terug komen om weer te kijken.

5 jaar geleden

Reactie op Girlmommy

Echo centrum haarlem zelf benaderd, ik kon gelijk terecht. Idd hopen dat a ...
Ik heb een afspraak gemaakt voor morgen. Wat was je ervaring? Was het inwendig? Mocht je partner mee? Ik hang op en heb ineens allemaal vragen 🙈.

5 jaar geleden

Ik heb een afspraak gemaakt voor morgen. Wat was je ervaring? Was het inwen ...
Het was een oude man, heel lief en nam de tijd voor vragen en uitleg. Het is in een soort woonkamer, hele huiselijke sfeer. Het was een uitwendige echo en mijn partner mocht er bij zijn, die zat er naast.

5 jaar geleden

Reactie op Girlmommy

Het was een oude man, heel lief en nam de tijd voor vragen en uitleg. Het ...
Super bedankt, dit geeft me iets meer rust haha 🙈

5 jaar geleden

Reactie op Girlmommy

Echo centrum haarlem zelf benaderd, ik kon gelijk terecht. Idd hopen dat a ...
Doen zij alleen vroege echo’s of ook geslachtsbepalingsecho’s?

5 jaar geleden

Reactie op Mirthe93

Doen zij alleen vroege echo’s of ook geslachtsbepalingsecho’s?
Als je ze even opzoekt: https://www.echocentrum-haarlem.nl/pretecho.php Staat ook geslacht!

5 jaar geleden

Oeehh I hope so! Ik ga even contact met ze opnemen

5 jaar geleden

Bij De Schoot blijft het iig hetzelfde tot 1 juni: https://www.de-schoot.nl/nieuws/