110 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb een echo op 18 april gepland, gewoon zelf geregeld bij een echo bureau. Als deze goed is bel ik pas de verloskundige. Ik word uiteindelijk sowieso medisch vanwege eerdere zwangerschapdiabetes (dat krijg ik nu vast weer) en een keizersnede, maar ik probeer ziekenhuis en verkoskundige praktijk pas heen te gaan als het nodig is vanwege corona

4 jaar geleden

Reactie op MerelvR

Ik heb 15 april eerste echo! Dat vind ik al veel te ver weg...dan ben ik ca ...
Ik ook 15 april en ook zwanger via ICSI (cryo blastocyst)

4 jaar geleden

Reactie op Baaby

De dames die met 7 wk echo krijgen, zijn die medisch?
Ik krijg met 7 weken mijn eerste echo 🙂 Niet medisch.. Er was met 8 weken geen plek meer. Nu ruim 4 weken zwanger.

4 jaar geleden

Wij krijgen bij 10 weken pas een echo

4 jaar geleden

Ik begreep dat 8 weken echo’s sowieso niet doorgaan op dit moment, vanwege Corona? Tenzij je medisch bent natuurlijk. Ik heb de eerste echo 15 mei, met ongeveer 11,5 week. Duurt nog zo lang...

4 jaar geleden

Reactie op Lilaaa

Ik begreep dat 8 weken echo’s sowieso niet doorgaan op dit moment, vanwege ...
10,5 bedoel ik :)

4 jaar geleden

Ik heb donderdag/vrijdag een positieve test gehad en vandaag de verloskundige gebeld. 7 mei heb ik pas de eerste echo en helaas is dit ook zonder mijn man... Ik vind het allemaal al zo spannend en dan mag hij er ook niet bij zijn, heel jammer..

4 jaar geleden

Reactie op Clen

Ik krijg met 7 weken mijn eerste echo 🙂 Niet medisch.. Er was met 8 weken ...
Heb jij ff mazzel!😀

4 jaar geleden

Reactie op Cindylove

Hier 23 april eerste echo, ben dan 8 weken zwanger 🤞🙌
Ik exact hetzelfde! 🙂

4 jaar geleden

16april 6w+6 dan

4 jaar geleden

Reactie op Charissa1810

Ik heb donderdag/vrijdag een positieve test gehad en vandaag de verloskundi ...
Hier hetzelfde, baal er ook erg van.. en het wachten is ook zo spannend.

4 jaar geleden

Reactie op Baaby

De dames die met 7 wk echo krijgen, zijn die medisch?
Ik denk dat er in België standaard rond 8 weken de eerste echo wordt ingepland. Kan dit verschillen met Nederland?

4 jaar geleden

Reactie op SarahVL11

Ik denk dat er in België standaard rond 8 weken de eerste echo wordt ingepl ...
In Nederland normaal gesproken ook, alleen door corona nu tijdelijk niet :(

4 jaar geleden

Ik had mijn eerste 9 april gepland helaas verplaatst naar eind april maar dan wel 12,5 week zwanger en dus iets meer te zien tegen die tijd... Helaas wel alleen naar toe, maar we moeten er maar het beste van maken..

4 jaar geleden

Ik had verwacht dat ik een mooi verjaardagscadeautje zou krijgen. Op mijn verjaardag 8 weken en dan het aan familie te gaan vertellen, helaas. De 8w echo slaan ze inderdaad over. Nu heb ik 6 mei de eerste echo met 10+0.

4 jaar geleden

Reactie op Yalisa-24

Wanneer hebben jullie vk gebeld? Gelijk na positieve test?
Pas na 5 dagen.. heeft toch geen 'haast' nu

4 jaar geleden

21 april (medische) vitaliteitsecho (ivm miskraam) en 12 mei termijnecho

4 jaar geleden

Ik krijg de echo op 8 mei. Dan ben ik 10 weken! Gelukkig mag mijn man wel mee. Het is voor ons de eerste keer, dus ze waren gelukkig erg begripvol!

4 jaar geleden

Ik de 24ste ben dan 8/9 weken. In nederland, vriend mag niet mee.

4 jaar geleden

Die van mij staat 15 april gepland, dan ben ik 7+3 weken 😊 ik denk dat ik al zo vroeg terug kan omdat ik niet in het ziekenhuis terecht kan ivm corona en ik zwanger ben geworden dmv clomid. Ik zou eigenlijk ook bloed moeten laten prikken, maar dat gaat nu niet. Ik baal wel dat mijn man alleen doormiddel van videobellen erbij kan zijn bij ons eerste wondertje