110 Reacties

4 jaar geleden

Hi Dames, wat mogen sommige al vroeg heeft dit een speciale reden ? ik ben nu 4 weken zwanger en ik mag 12 Mei voor mijn eerste echo komen. Dan ben ik dus 10 weken + 1 dag zwanger. Iedereen gefeliciteerd en geniet van jullie zzwangerschap 🍀

4 jaar geleden

14 april dan ben ik als het goed is 7 weken. Mag eerder komen ivm missed abortion in December

4 jaar geleden

22 april 6+6 weken zou ik dan zijn. Vroege echo ivm eerdere miskraam

4 jaar geleden

Reactie op Beckers 92

Die van mij staat 15 april gepland, dan ben ik 7+3 weken 😊 ik denk dat ik ...
Helaas bij ons ook hetzelfde verhaal als bij julli😔

4 jaar geleden

Ik mag 4 mei voor mijn eerste echo, helaas zonder man.. vind ik erg jammer! Maar tis niet anders... het duurt lang hè ..

4 jaar geleden

Ik mag 4 mei voor de de eerste echo. Dan 9 weken en 6 dagen.

4 jaar geleden

Hallo dames, Ik heb 4 mei echo, ben dan 9 weken + 3 dagen. Wel spannend allemaal, eerste zwangerschap

4 jaar geleden

Hoi meiden, wij wonen op Bonaire en ben er vorige week dinsdag achter gekomen dat ik zwanger ben, ben nu 5.1 ik heb volgende week donderdag een echo bij de gynaecoloog, ben dan pas 6.4, is er dan al wat te zien? Zoo spannend en ben zo blij dat ik al wat vroeger terecht kan via via :)

4 jaar geleden

Hallo allemaal, Ik ben vandaag 5 weken zwanger en mijn eerste echo is op 11 mei. Dan ben ik 10.7 weken zwanger. Wil zo graag weten of alles goed zit.

4 jaar geleden

Reactie op triesje81

Hoi meiden, wij wonen op Bonaire en ben er vorige week dinsdag achter gekom ...
Als het goed is kunnen ze dan al wel wat zien. Bij mijn eerste had ik ook rond 6,5 de eerste echo en zag je al echt een rijstkorreltje. Ook kon je toen het hartje al zien maar de arts gaf van te voren aan dat dat ook iets later kon zijn. Dus dat was even spannend.

4 jaar geleden

Vanmorgen nog een getest, en nu ben ik overtuigd. VK gebeld. Door de Corona crisis 23 april met 8 weken telefonische intake, en pas met 11 weken op 11 mei eerste echo! De telefoniste ging nog overleggen of dit eerder mocht vanwege mijn miskraam in januari.

4 jaar geleden

Mijn eerste afspraak staat gepland op 8 mei, zou dan 10 weken zijn. Door een eerdere miskraam en bloedverlies nu heb ik gevraagd of ik eerder terecht kan. Dit gaan ze overleggen en wordt nog teruggebeld. Kan die spanning en onzekerheid moeilijk onder controle houden..

4 jaar geleden

Vanmorgen nog een getest, en nu ben ik overtuigd. VK gebeld. Door de Coron ...
Zojuist terug gebeld! 23 april is omgezet naar echo ivm de eerdere miskraam! Heel blij mee!

4 jaar geleden

Mijn eerste afspraak staat gepland op 8 mei, zou dan 10 weken zijn. Door ee ...
Ik had hetzelfde! Heb t gewoon gevraagd en werd smiddags teruggebeld door vk en echocentrum dat ik met 7 weken mag komen

4 jaar geleden

Reactie op kimberly1991

22 april 6+6 weken zou ik dan zijn. Vroege echo ivm eerdere miskraam
Wat fijn dat je toch vroeg mag komen. Ik mag pas met 12 weken, ondanks 3 miskramen hiervoor. We blijven positief. Maar het is wel heel spannend. Veel succes

4 jaar geleden

Hallo dames, Ik heb 29 april mijn eerste (vitaliteit) echo. Dan ben ik precies 8 weken zwanger. Super spannend 😊

4 jaar geleden

Afgelopen zondag positief getest, maar wacht nog even met bellen voor een echo tm 6 weken, vind het wel spannend omdat het de vorige keer met 6,5 weken is mis gegaan... Zijn er meer die wachten met bellen???

4 jaar geleden

Reactie op Mariska5-12

Afgelopen zondag positief getest, maar wacht nog even met bellen voor een e ...
Ik wou wachten ook ivm eerdere miskraam, maar heb het toch niet gedaan omdat ik bang ben dat ze dan tegen die tijd vol zitten, en als dalijk de Corona regels af zakken dat dan iedereen gaat bellen voor extra echo’s

4 jaar geleden

ik 15 april en zou da 7weken zijn

4 jaar geleden

Eerste echo is 12 mei en ben nu 5 weken en 4 dagen zwanger