117 Reacties

3 jaar geleden

Wat een prachtige foto! Heel mooi.. en inderdaad een magisch moment en gevoel.. het mooiste wat er is...

3 jaar geleden

Same! Het zijn dan niet de meest flateuse foto's, maar ik vind de puurheid er van en de mengeling van vermoeidheid en emoties prachtig om te zien. Dit is de mijne.

3 jaar geleden

.

3 jaar geleden

Wouw!! Moest je met mondkapje 0p bevallen?? 🙈 De foto is daardoor wel extra bijzonder!! Pure 😍!

3 jaar geleden

Geboren op 07-12-2020 na een zwangerschap van 38+3 (ingeleid) helaas niet zulke mooie foto's al jou kunnen maken. Maar deze maakte het speciaal omdat hij gelijk me vinger vast pakte. 💙 Inmiddels alweer bijna 6 week geleden 😢

3 jaar geleden

Ik heb een filmpje van 'het moment' dus heb een foto van het filmpje gemaakt. Wat een bijzonder gevoel was dat!

3 jaar geleden

Zo bijzonder 😍 18-12-2020

3 jaar geleden

22-11-2020💖

3 jaar geleden

Op 25 december is onze Nolan geboren. Ik ben zo blij dat er foto’s zijn gemaakt. Ik was nog half van de wereld, maar oh zo blij en trots dat hij er na een lange en zware bevalling dan toch eindelijk was. Echt zo bijzonder om die foto’s en vooral alle emoties erin terug te zien.

3 jaar geleden

Hier enorme ontlading na een spoedkeizersnede.. 21/12/2020 👶🏻💙

3 jaar geleden

Reactie op Larissa

Geboren op 07-12-2020 na een zwangerschap van 38+3 (ingeleid) helaas niet z ...
Alle foto’s zijn mooi! Omdat ze een bijzonder moment bevatten!!

3 jaar geleden

Reactie op Littl-one

Wouw!! Moest je met mondkapje 0p bevallen?? 🙈 De foto is daardoor wel extr ...
Het was met een keizersnede... gelukkig niet hoeven persen en puffen met mondkapje 😉

3 jaar geleden

Mijn partner had de kleine vast na de geboorte als eerst want ik was handen en knieën bevallen in de huiskamer en mijn zoontje van 10 heeft hem daarna vastgehouden en zijn navelstreng mogen door knippen daarna heeft hij uur bij mij op de bank gelegen me bevalling begon op 30 dec om 04:00 snachts en kleine was er om 8:22

3 jaar geleden

Onze tweede dochter is op 17 december thuis op de zetel geboren 🥰

3 jaar geleden

Onze eerste dochter geboren op 30-11-2020💞

3 jaar geleden

Onze eerste zoon, geboren op 30 december ❤️

3 jaar geleden

Onze zoon is 30 december geboren met 34+1 💙

3 jaar geleden

Geboren op 16/12 (spoedkeizersnede). Foto genomen in de rustkamer.

3 jaar geleden

Niet echt duidelijk onze dochter te zien. Maar ik vind deze foto zo puur!! 💖

3 jaar geleden

Wat een prachtige foto’s allemaal. Wij hebben helaas geen enkele foto omdat de bevalling zo snel ging dat er geen tijd was voor foto’s. De eerste foto is van toen we al thuis waren.