Ik vind foto’s van direct na de geboorte, de eerste ontmoeting, zo ontzettend mooi om te zien! De emotie, de blik, het gevoel...
Ontzettend blij, tranen van geluk... na eerst een soort van ongeloof brak ik...
Wat is jullie eerste foto? Ik post deze, 14-12 werd Zahra geboren (40+3) met keizersnede...
Same! Het zijn dan niet de meest flateuse foto's, maar ik vind de puurheid er van en de mengeling van vermoeidheid en emoties prachtig om te zien. Dit is de mijne.
Geboren op 07-12-2020 na een zwangerschap van 38+3 (ingeleid) helaas niet zulke mooie foto's al jou kunnen maken. Maar deze maakte het speciaal omdat hij gelijk me vinger vast pakte. 💙
Inmiddels alweer bijna 6 week geleden 😢
Op 25 december is onze Nolan geboren. Ik ben zo blij dat er foto’s zijn gemaakt.
Ik was nog half van de wereld, maar oh zo blij en trots dat hij er na een lange en zware bevalling dan toch eindelijk was. Echt zo bijzonder om die foto’s en vooral alle emoties erin terug te zien.
Mijn partner had de kleine vast na de geboorte als eerst want ik was handen en knieën bevallen in de huiskamer en mijn zoontje van 10 heeft hem daarna vastgehouden en zijn navelstreng mogen door knippen daarna heeft hij uur bij mij op de bank gelegen me bevalling begon op 30 dec om 04:00 snachts en kleine was er om 8:22
Wat een prachtige foto’s allemaal.
Wij hebben helaas geen enkele foto omdat de bevalling zo snel ging dat er geen tijd was voor foto’s. De eerste foto is van toen we al thuis waren.