Eetlust weg

RosyRose
16 dagen geleden
Volgen
Hoi damesss 💗🧸 Ik ben nu 9,4 weken, alleen de laatste tijd verlies ik mijn eetlust.. Hebben jullie er ook last van? Hebben jullie er tips voor? Dit is mijn eerste kind dus alles is nog nieuw voor me ☺️
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
9 reacties
Madolyn
16 dagen geleden
Hahaha nee ik heb alleen maar honger 🤣
  • Rapporteren
Marielle107
16 dagen geleden
Ja herkenbaar, moet me echt dwingen wat te eten. Heb ook het idee dat als ik niet eet, ik me alleen maar misselijker voel. Maar heb juist geen zin in eten.. Had ik bij m’n vorige zwangerschap helemaal niet. Ik heb ook helemaal geen behoefte aan warm eten, heb daarom lekkere ingrediënten gehaald voor salades. Dat gaat wel goed moet ik zeggen. En droge crackers 😅
  • Rapporteren
Ikbenik
16 dagen geleden
Reactie op Marielle107
Ja herkenbaar, moet me echt dwingen wat te eten. Heb ook het idee dat als ik niet eet, ik me alleen maar misselijker voel. Maar heb juist geen zin in eten.. Had ik bij m’n vorige zwangerschap helemaal niet. Ik heb ook helemaal geen behoefte aan warm eten, heb daarom lekkere ingrediënten gehaald voor salades. Dat gaat wel goed moet ik zeggen. En droge crackers 😅
Haha grappig, ik heb nu ook niks met warms, maar dan tussen de middag. Vind normaal een gebakken ei ofzo wel lekker, nu totaal geen behoefte aan. Maar met warm eten als ik dan aan salade denk ik, bleuh 😛. Benieuwd hoe dit gaat verlopen. Had ik bij de andere 2 totaal niet, behalve dat ik bij de tweede kipfilet klaarmaken echt zo goor vond, die geur, dat glimmende bah 😐. Dit heb ik nu gelukkig nog niet, dat was echt zo niet tof.
  • Rapporteren
Dutje
16 dagen geleden
Ja, tot 9.5 week echt gevreten.. Nu 10.3 en echt zoveel minder honger..
  • Rapporteren
Ovide20
16 dagen geleden
Ja herkenbaar! En dan vooral warm eten. Op dit moment heb ik wel zin in yoghurt/crackers en brood. Warm avondeten gaat er echt met moeite in
  • Rapporteren
AnneCP
16 dagen geleden
Ik ben nu 11 weken en heb al sinds het begin totaal geen honger. Ben ook geen seconde misselijk geweest of moeten spugen ofzo, maar ben nu al wel 9 kilo kwijt daardoor... Volgens de gynaecoloog hoef je je hier niet druk over te maken zolang je BMI niet onder de ondergrens komt. (Nu was die van mij wel te hoog hoor voor de zwangerschap...) Onbedoelde fijne bijwerking nu dus, want wát ik eet is alleen maar gezond en dat smaakt me op zich ook wel goed. Alleen moet ik me er wel toe aanzetten om te gaan eten... Maar het skippen van chocolade, chips etc etc is dus wel goed voor mijn gewicht. (Niet echt voor de lijn, want ik krijg nu echt een klein buikje whoehoe! 😂😍) Dus, don't worry neem gewoon waar je behoefte aan hebt, je baby regelt het allemaal zelfs daarbinnen! (Ik denk dat hij/zij ook deels verantwoordelijk is voor gewichtsverlies bij mij; hij/zij eet lekker door!)
  • Rapporteren
Romaissa161214
16 dagen geleden
Wat bij mij helpt is kruidenkaas met crackers dat gaat goed binnen
  • Rapporteren
Verwijderd lid
16 dagen geleden
Ik ben nu 11 weken zwanger en bij mij gaat ook de eetlust weg! Wat ik er eerst wel in kreeg gaat nu met moeite
  • Rapporteren
Minigeluk
16 dagen geleden
Ik heb ook geen eetlust. Sterker nog ik heb een afkeer voor voedsel!
  • Rapporteren