48 Reacties

2 jaar geleden

615: fles 165 cc 730: 1 boterham, meestal kruidenboter 930: 100cc fles (voor eerste dutje, slaapt dan 2 uur) 12 uur: warm eten (meestal wil hij dan zo'n 150g, krijgt 250 aangeboden) 14 uur: stuk fruit (banaan, peer, etc). Slaapt dan zo'n 45 minuten 16 uur: de rest van zijn potje eten 18 uur: wat van ons eten (net hoeveel hij wil) 19 uur: 165cc plus 4 schepjes granen

2 jaar geleden

Reactie op Amber2607

06:30 Borstvoeding 07:30 Wakker 08:00 3 boterhammen met boter, huttekase, p ...
Eet ze donker brood of wit?

2 jaar geleden

Mag ik vragen waarom je geen brood geeft?
Wij geven het fruit als pap met granen. Brood is dus niet echt nodig volgens mij. En als hij eerder wakker is komt er natuurlijk wel een maaltijd tussen en dat is meestal brood. 😊

2 jaar geleden

Reactie op Kellzz

Wij geven het fruit als pap met granen. Brood is dus niet echt nodig volgen ...
Hoezo pap en fruit lust hij niet graag brood? Of andere reden?

2 jaar geleden

7:00: fles, halfvolle melk en 1 boterham 10:00 fruit 12:00 2 boterhammen met zuivelspread of pindakaas, appelstroop, kindersmeerkaas oid, en water/thee 15:00 tussendoortje of yoghurt 17:30 avondeten, met de pot mee 18:30 uur, flesje halfvolle melk Gedurende de dag drinkt ze water uit een beker.

2 jaar geleden

Als je kindje "met de pot mee" eet, pureeren jullie het eten? Of grove stukken? En hoeveel krijgen ze dan?

2 jaar geleden

Reactie op Kahless

Als je kindje "met de pot mee" eet, pureeren jullie het eten? Of grove stuk ...
Grove stukken en zoveel als hij wil, ik maak porties op het oog en als hij nog honger heeft krijgt hij van mijn bord.

2 jaar geleden

Reactie op Kahless

Als je kindje "met de pot mee" eet, pureeren jullie het eten? Of grove stuk ...
Mijne eet gwn alles mee en prak ik wat wel dat er stuken in zitten zodat hij moet kauwen en eet gwn net zoveel als mij 1.5 aardappel 2 scheppen groenten en doe ik 1 eetlepel appelmoes er heen bvb