14 Reacties
6 jaar geleden
Reactie op Loref
Hoi, ik heb sinds gisteren ook regelmatig buikpijn/krampen.
Ik ben vandaag ...
Ik heb inmiddels al 3 weken buikpijn hoop dat het voor ons beide goed gaat komen meis ziy die buikpij bij jou ook laag?
6 jaar geleden
Haii , ik ben vandaag 10 weken . En ik heb een apparte buikpijn , geen menstruatie krampen of dergelijke heb 7 maandjes geleden een miskraam gehad .. ben zoo bang dat het nog verkeerd ga . Ook heb ik enorme last van onder rug pijn ( steken )
Hebben jullie daar ook last van ?
Succes met jullie zwangerschap x🤰🏻
6 jaar geleden
Haii , ik ben vandaag 10 weken . En ik heb een apparte buikpijn , geen mens ...
Ja die rugpijn ook aanwezig zo net boven het stuittje
Jeetje meis das nog niet heel lang geleden maar je bent er bijna over die gevaren zone hoop voor ons allemaal dat het goed blijft gaan
6 jaar geleden
Reactie op Loref
Hoi, ik heb sinds gisteren ook regelmatig buikpijn/krampen.
Ik ben vandaag ...
Bij mij ook hetzelfde vanaf het begin heb ik steken rechts waar baarmoeder is eigenlijk en mijn vorige zwangerschap was ook een mk toen ik het wist was het 12w . Ik hoop dat het goed afloopt met ons allemaal❤
6 jaar geleden
Reactie op Larissa
Ik heb alleen steken in mijn buik als in hoest of nies of te veel gedaan he ...
Afentoe herken ik die steken wel bij het niezen alleen als die uit me tenen komeb en best wel hard nies (hooikoorts)
6 jaar geleden
Haii , ik ben vandaag 10 weken . En ik heb een apparte buikpijn , geen mens ...
Hier heb ik ook last van, ben nu 11+4 weken, maar ik heb wel een blaasontsteking. Dat kan ook de buikpijn en lage rugpijn verklaren, maar het blijft vervelend en irritant
6 jaar geleden
Reactie op XaraValentina
Ja die rugpijn ook aanwezig zo net boven het stuittje
Jeetje meis das nog ...
Ja indderdaad daar zit de pijn , ik ben nu alles lekker rustig aan aan het doen .
Heb gelukkig een goed hartje zien kloppen en veel beweging dus ben al wel wat gerust gesteld . Hoop ook dat het goed komt voor ons allemaal 🙏🏼❤️ fijne zwangerschap 🤰🏻
6 jaar geleden
Reactie op hedy
Laat voor de zekerheid je urine controleren bij de huisarts, ik had dezelfd ...
Ik heb een blaasontsteking gehad .. kreeg ik antibiotica voor , pas na controlle gehad het blijkt wel dat ik een andere infectie had , dus morgen mijn recept ophalen en hopen dat het minder word dankje wel 🤗