7 Reacties
4 jaar geleden
Hier exact hetzelfde lijkt of het over me eigen kind gaat haha🙈 hij heeft allemaal van die donkere kleine keuteltjes maar heeft er verder geen last van en goeie plasluiers.
Als je je zorgen maakt om obstipatie of je ziet dat ze echt pijn heeft bij poepen zal ik wel HA bellen die kan je iets geven waardoor het iets zachter word.
Dat slapen is nu ook een dingetje hij slaapt van 9 tot 7 al is inslapen nu echt drama als die tijdens z'n fles in slaap is gevallen kan ik hem wegleggen zo niet ben ik de hele avond bezig middag hetzelfde zo en als die eenmaal slaapt word die laatste dagen standaard 2/3 uur nachts wakker en fles is enigste waardoor die verder slaapt.
Gisternacht toevallig viel die wel weer zelf in slaap heb niet het idee dat die echt honger heeft dus ik probeer die fles als laatste optie.
Hier krijgt die ook z'n 2de tandje en heeft die vervelende hoest en beetje hees dus misschien is die ook niet helemaal lekker..
4 jaar geleden
Als ontlasting echt zwart is, en je hebt geen zwart voedsel gegeven zou het bloed kunnen zijn.
Als het gewoon donker is en keutels zou ik niet te veel zorgen maken. Laxerend fruit geven zoals kiwi en pruim, en misschien wat extra vocht geven! Mijn dochter heeft ook vaak last van keuteltjes en dit helpt bij haar wel!
4 jaar geleden
https://www.24baby.nl/baby/gezondheid/babypoep/
Kleuren poep kan je hier checken.