40 Reacties

4 jaar geleden

Mascha van beautygloss en vloggloss is pas bevallen en heeft die draagzak! Misschien kun je eens naar die video's kijken. Ze laat die draagzak veel zien en verteld er ook best veel over

4 jaar geleden

Geweldig! Kindje slaapt binnen no-time tegen je borst! Is wel prijzig maar al mijn vriendinnen vinden het achteraf zijn geld dubbel en dwars waard.

4 jaar geleden

Reactie op Sharon5

Mascha van beautygloss en vloggloss is pas bevallen en heeft die draagzak! ...
Thanks voor de tip😊

4 jaar geleden

Tula is ook een hele goeie, voordat deze uit kwam was tula het beste merk😊

4 jaar geleden

Als ik hem bij andere mensen zie vind ik het kindje vaak niet heel goed in een kikkerhouding zitten. Ik denk dat betere op de markt zijn en je bij artipoppe vooral voor het merk betaald. Maar anders moet je eens kijken of je hem ergens kan vergelijken.

4 jaar geleden

Hij is heel simpel om te doen! Je kunt met de koorden alles goed “instellen”. Hij is denk ik ook wel het fijnst kwa dragen door de manier waarop je hem vastmaakt. Ja hij is wel duur als je hem aanschaft, maar hij blijft wel hoog in waarde. Mocht je hem daarna bijvoorbeeld willen doorverkopen.

4 jaar geleden

Jaaa deze heb ik ook! Mega chill en blij mee

4 jaar geleden

Kan je deze ook gebruiken als het echt nog heel klein is? Vanwege het nekje en hoofdje enzo? ( ik ben echt heel onwetend nog 😅🙈)

4 jaar geleden

Reactie op suzannelelie

Kan je deze ook gebruiken als het echt nog heel klein is? Vanwege het nek ...
Je kan voor zover ik weet de artipoppe gebruiken vanaf 5/6 kilo. Dus niet meteen na de geboorte!

4 jaar geleden

Reactie op suzannelelie

Jaa je heb een newborn versie tot 2 jaar

4 jaar geleden

Deze staat bij mij ook hoog op de wish list. Mijn vriendinnen die hem al hebben en gebruiken zijn er enthousiast over!

4 jaar geleden

Reactie op Sharon5

Mascha van beautygloss en vloggloss is pas bevallen en heeft die draagzak! ...
Ja waarschijnlijk omdat zij als influencer die draagzak gratis krijgt en er daarom wat promotie voor moet maken..

4 jaar geleden

Heb je van Artipoppe ook niet heel veel verschillende maten? (Welke moet je dan kiezen?)

4 jaar geleden

Reactie op EstherE

Heb je van Artipoppe ook niet heel veel verschillende maten? (Welke moet je ...
ZEITGEIST BABY

4 jaar geleden

Reactie op EstherE

Heb je van Artipoppe ook niet heel veel verschillende maten? (Welke moet je ...
Er zijn maar twee maten.

4 jaar geleden

Reactie op suzannelelie

De babyversie is te gebruiken vanaf 3,2 kilo. Ik vond zelf een draagdoek (lange lap stof) fijner toen m’n baby nog mini mini was. Zij leek het ook meer comfortabel te vinden in de ‘strak’ aansluitende doek. Toen ze eenmaal wat zwaarder werd zijn we overgegaan op de draagzak. Onze kleine druktemaker was zo druk en beweeglijk dat het mij niet meer lukte om de draagdoek zo te knopen dat ze er in bleef. Ze wurmde zich overal uit. De draagzak van artipoppe was toen echt ideaal. Meer stevigheid en (na wat ervaring te hebben opgedaan) snel om te doen. Doordat de m 1x afstelt en daarna via de gespen omdoet, zit ie ook altijd goed. Lang verhaal kort: ideaal ding. Ik zou niet zonder willen.

3 jaar geleden

Iemand die spaart voor een tweede? Ik ga er een aanschaffen en ik weet dat je via de referral code 50 euro tegoed krijgt dus misschien dat iemand op dit forum daar blij mee is?

3 jaar geleden

Mijn beste baby item !

3 jaar geleden

Ja, heerlijk! Vanaf dat onze zoon ‘n week oud was en 3400 woog, ging hij in de draagzak. Was de investering 100% waard. Heb er heel lang over getwijfeld, toch gedaan met in t achterhoofd dat je ze nog redelijk goed kunt doorverkopen. Zelfs m’n man loopt ermee ondanks dat hij het printje niet zo vindt maar het dragen wel heel fijn vindt.

3 jaar geleden

Reactie op Sam_123

Iemand die spaart voor een tweede? Ik ga er een aanschaffen en ik weet dat ...
Graag! Ik wil er ook 1 gaan aanschaffen dus dat zou top zijn