Bij onze dochter werkt het supergoed sinds gebruik van deze druppels nooit geen last meer van krampjes 😊.
Hangt natuurlijk van kind tot kind af maar ik raad het zeker aan!
Bij onze dochter werkte het niet, maar zij heeft wel ontzettend veel last van krampjes. Inmiddels zit ze aan de Orthica Orthiflor Start, maar of dat nu wel bij haar werkt...
Wij hebben in samenwerking met de kinderarts deze probiotica. Helpt heel goed. Voor z'n darmpjes en spruw. Ze is week bezig geweest deze uit te zoeken. Orthica heeft veel bijwerkingen.. En die jij aangeeft ken ik niet..
Bij onze dochter werkt dit uitstekend. Het heeft wel een paar weken geduurd tegen dat de krampjes volledig wegwaren.. is nu 8w en sinds w6 geen krampjes meer, ook geven wij haar 1flesje melk met 1/3 hepar water om vlotte stoelgang te bevorderen en werkt prima. Ze maakt dagelijks 2keer vlotte stoelgang en dus ook minder krampjes
Mij is verteld dat die juist wat meer krampjes veroorzaken vooral in begin. En het langer duurt voor het effect heeft. Vitals is bij ons na 3 dagen al wereld van verschil..
Meen je! Hmmm wij gebruiken het sinds dat hij een week of 4 is en nu 13 weken.
Merk wel dat hij nog veel windjes laat maar hij lijkt er niet meer zoveel last van te hebben. Wel fijn dat het zo goed werkt bij jullie!
Wij gebruiken Sab Simplex erbij maar zou het liefst iets minderen met alle “middeltjes”. Hij krijgt namelijk Omeprazol, orthiflor en Sab 🙄
Wij hebben in samenwerking met de kinderarts deze probiotica. Helpt heel go ...
Deze wil ik ook graag gaan gebruiken voor spruw! Hebben jullie het gebruik opgebouwd of zijn jullie gelijk met de adh (6 druppels) begonnen? En geef je alles tegelijk of verspreid over de dag een druppeltje? Ben heel benieuwd :).