Ervaringen gezocht?

Marcella31
één maand geleden
Volgen
Zijn er ook mensen die een zwangerschap achter de rug hebben met bloedverlies in de eerste weken? Ik heb af en aan een beetje rood/bruin bloedverlies en veelal lichtbruin. Volgens de verloskundige zegt dit niks, ik heb ook geen krampen en stolsels. Maar ben zo onzeker en verdrietig. Heeft het zin dat ik nu ga testen of een bloedonderzoek vraag? Ik heb pas dinsdag 28 april een echo...
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
5 reacties
Poppetje123
één maand geleden
Hoihoi, het testen heeft mogelijk geen nut omdat er gewoon nog hcg in je lijf kan zitten. Je kunt beter even de verloskundige opbellen, zij kan misschien de afspraak voor je vervroegen
  • Rapporteren
Marcella31
één maand geleden
Reactie op Poppetje123
Hoihoi, het testen heeft mogelijk geen nut omdat er gewoon nog hcg in je lijf kan zitten. Je kunt beter even de verloskundige opbellen, zij kan misschien de afspraak voor je vervroegen
Dank voor je reactie, heb gebeld. Als het niet stopt met bloeden moet ik morgen terug bellen. Nu is het weer heel lichtbruin. Wat een onzekerheid zeg...
  • Rapporteren
Poppetje123
één maand geleden
Reactie op Marcella31
Dank voor je reactie, heb gebeld. Als het niet stopt met bloeden moet ik morgen terug bellen. Nu is het weer heel lichtbruin. Wat een onzekerheid zeg...
Ja ik kan het me voorstellen! Gewoon even rustig aan doen en morgen afwachten. Voor hetzelfde geldt is er niks aan de hand
  • Rapporteren
TamaraYT
één maand geleden
Bij mijn eerste zwangerschap had ik helemaal niks, maar bij mijn tweede had ik ook een klein beetje bloedverlies. Toen met 10 weken echo gehad en was alles goed.
  • Rapporteren
Sibellah
één maand geleden
In had vorige week gedurende 4 dagen bloedverlies. Bleek een aanhechtingsprobleem te zijn. Als het niet lang duurt kan het vaak ook gewoon zijn van een adertje doe sprong ofzo
  • Rapporteren