54 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb nu de puckababy piep tot 3 maanden die heerlijk is voor ons meisje. De mini ligt klaar voor als ze 3 maanden is. Het fijne aan de mini vind ik dat er ritsjes in zitten zodat ze uiteindelijk kan overstappen naar slaap zakje.
De puckababy geeft echt een fijne geborgenheid.
Zodra ze 6 maanden is gaat ze naar de 4 seizoenen slaapzak van puckababy.
Ik ben echt groot fan!
3 jaar geleden
Reactie op Annmiek1
Hier precies hetzelfde!
Ook erg blij mee met de piep en ook de mini aanges ...
Ja echt heel fijn idd!
En meyco liggen de kleintjes vaster met de armpjes. Bij de puckababy is dat wat minder, hebben ze wat meer vrijheid.
Maar toch kunnen ze zich niet wakker slaan en hebben ze die geborgenheid.
En beginnen ze echt goed te draaien, dan gaan de ritsjes open van de mini.
3 jaar geleden
Ik heb voor de oudste(nu 2,5) de 4 seizoenen en die begint nu aan de kleine kant te worden maar wat is dat een fijne slaapzak. Ja hij is duur maar je hebt het hele jaar de perfecte slaapzak, en hij blijft na het wassen nog zacht en mooi. Deze gaat ook naar jongste als het zover is.
Voor m’n jongste( nu 9weken) de newborn zak gekocht en daar ligt hij al sinds z’n geboorte in. Heb nu de teddy aan en als het warmer wordt krijgt hij de katoenen aan waar ook de armen vanaf kunnen.
3 jaar geleden
Reactie op reneegrevelink
Ik heb voor de oudste(nu 2,5) de 4 seizoenen en die begint nu aan de kleine ...
Ik heb ook de newborn teddy van de puckababy. Mijn zoontje is zondag 9 weken en heeft eerst altijd onder een laken en deken gelegen voor het kruikje. Vanmiddag heb ik hem voor het eerst de slaapzak aangedaan voor zijn middagslaapje. Past perfect alleen de mouwen zijn hem echt veeels te lang waardoor ik de mouwen aantrekken echt drama vind. Moet ik wel 2x omslaan.. heb jij dat ook?
3 jaar geleden
Reactie op Aliesje89
Ja echt heel fijn idd!
En meyco liggen de kleintjes vaster met de armpjes. ...
Die van mij is vanochtend uit de Meyco losgebroken. Ik heb de Puck mini voor hem klaarliggen. Hij is 58 cm en de Puck mini mag pas vanaf 62 cm dus ik hoop dat ie niet weer losbreekt uit de Meyco.
3 jaar geleden
Ik heb voor de oudste(nu 2,5) de 4 seizoenen en die begint nu aan de kleine ...
Ik wil ook 4 seizoenen Puck. Misschien wat duurder maar het scheelt mij door de eenmalige aanschaf elke keer een hoop denkwerk over maten en seizoenen.
3 jaar geleden
Reactie op MamaI2020💙
Ik heb ook de newborn teddy van de puckababy. Mijn zoontje is zondag 9 weke ...
De mouwen zijn idd wat lang maar dat had ik ook bij de 4 seizoenen. In sla hem terug en doe dan m’n eigen hand even doorheen. Met aandoen doe ik z’n hand in de mouwen en dan pak ik voorzichtig z’n handje via de buitenkant en “duw” ik hem met m’n andere hand bij z’n elleboog erdoor heen. Zodra je het vaker doet wordt je steeds handiger. Maar als ze nog een beetje met de handen erin zitten is niet erg, tenminste bij die mij dan.
3 jaar geleden
Ik wil ook 4 seizoenen Puck. Misschien wat duurder maar het scheelt mij do ...
Klopt helemaal oudste draagt hem nu nog steeds en had hem met 4/5 maanden al aan. De andere via marktplaats gekocht voor de jongste. Effe wassen en weer als nieuw. Had er nu 3 voor €50,- incl verzenden. 2x teddy en 1x katoen. Het is dat we er al een hebben van de grotere anders zou ik daar op kijken voor de 4 seizoenen
3 jaar geleden
Mijn zoontje (8wk) slaapt ook al in de mini, omdat de piep echt al te klein werd. Gewoon een stukje extra oprollen onderaan.
Ik vind het ook fijn om het na de laatste verschoning de slaapzak al aan te doen met z'n armen vrij (door de ritsjes) voor de laatste voeding. Dan kan 'ie daarna meteen zn bedje in als hij slaapt
3 jaar geleden
Reactie op Joe joe
Mijn baby ligt al 2 weken jn de mini hoor met zijn 58 cm. Als zijn hoofd er ...
Dat zij ik ook tegen mijn vriend. Hij ligt al gewassen en klaar dus misschien even proberen en oefenen tijdens een middagtukkie. 😊
3 jaar geleden
Reactie op ekmys
Haha hier haalde ik vanochtend ook een Houdini uit bed. 1 arm helemaal uit ...
Boefjes! 😄
3 jaar geleden
Voor de meiden die hier een mini hebben, wat doen jullie je kindje aan hierin en gebruiken jullie nog een dekentje?
Ik zit ook te denken aan de mini maar ivm een schuin bedje en zeer bewegelijke baby wil ik geen deken gebruiken. Zou een pyjamaatje en romper voldoende zijn om toch warm te blijven, ook wanneer de armpjes vrij zijn?
3 jaar geleden
De mouwen zijn idd wat lang maar dat had ik ook bij de 4 seizoenen. In sla ...
Dankjewel voor de tip! Gaan we straks eens uitproberen.
3 jaar geleden
Ik gebruik ook een inbakerzak van Meyco en wilde, omdat ik merk dat mijn dochter zich daar ook steeds vaker met 1 hand uit wurmt, de overgang maken naar de Puckababy mini. Ik merk alleen dat deze op dit moment (ze is bijna 12 weken) nog heel ruim waardoor ze erg veel bewegingsvrijheid heeft en niet in slaap komt. Hoe hebben jullie de overgang gemaakt van het strak inbakeren naar het los inbakeren met de puckababy mini?
3 jaar geleden
Reactie op Mariekep1
Ik gebruik ook een inbakerzak van Meyco en wilde, omdat ik merk dat mijn do ...
Misschien de armpjes nog niet door het klittenbandjasje steken?
Ik oefen overdag met de Puck en 's nachts nog de Meyco. Gaat goed. Van 1 slaapje overdag naar 2 en sinds vandaag 3. Ondanks dat hij in zijn sprongetje zit slaapt hij.