4 Reacties

3 jaar geleden

Hier ook hoor, ik laat haar eerst even acclimatiseren en rustig wennen aan de personen. Daarna gaat het goed!

3 jaar geleden

Ik laat mn dochter eerst altijd even bij mij of m'n man zitten kan ze mooi even rondkijken. Daarna komt ze wel los en is t meeste wel goed qua oppakken door andere mensen

3 jaar geleden

Ja hier ook! Bij alle familieleden, op de opvang…. Vandaag zelfs bij haar eigen papa terwijl ze dat nooit deed. Ik nam haar voor de grap terug en ze was direct stil. Heb ook het idee dat ze de laatste tijd aan me geplakt zit… ik probeer haar rustig te laten wennen en ja.. verder bedenk ik me maar dat het wel over gaat… dan maar iets vaker bij mij ☺️

3 jaar geleden

Hm.. ik zoek steeds meer m’n familie op en probeer m dan ook even te laten wennen. Maar of hij ze nou net of twee uurtjes ziet, hij wil nog steeds absoluut niet bij een ander op schoot. Hij begint metéén te huilen. Bij iedereen! 😬 Ik herken dit helemaal niet zo bij kinderen uit mijn omgeving. Ik vind het ook bijzonder dat hij naar iedereen lacht en ze ook dichtbij mogen komen, maar gewoon niet op schoot wil/wil knuffelen. Terwijl ik er altijd vlak naast blijf zitten.