6 Reacties

3 maanden geleden

Hier ook wel het zelfde. Ze kan alleen uren schommelen, dat lukt haar nog niet goed zelf dus ik moet dan duwen. Ze tekent graag, stift, verf en ook stoepkrijten vind ze erg leuk en kleien blijft ook favoriet. Ik ben ook benieuwd naar tips!

3 maanden geleden

Hier gaat het alle kanten op. Ze kan wel langdurig zelf spelen maar gaat vaak ook van hot naar her. De favorieten zijn toch: Verfen, kleien en kleuren Keukentje Zandbak Maar verder speelt ze ook, maar in mindere mate, met pop, puzzelen, schommelen, glijbaan, loopfiets, pinnetjes, spelletjes als domino of memory (kan druk bezig zijn met kaartjes stapelen en terug) En mama helpen en gewoon bij je zijn is ook altijd goed.

3 maanden geleden

Sinds een paar dagen.. Perongeluk de tablet uit het leven gebannen... Wel mag ze af en toe tv kijken wat zij wil. Maar de zombie is van de bank. En er word gewoon gespeeld. Oh en ik heb na maanden zeuren om een bepaald speelgoed dat gekocht. Speelt daar nu dus ook veel mee..

3 maanden geleden

Ons zoontje (ik weet niet of dat uitmaakt?) heeft een basketje met bal en geluid gekregen vd Action (10,-) en dat vindt hij heel leuk! Verder is hij nu verslaafd aan z'n tekenbord, zo'n magnetische met pen en vormpjes, omdat hij interesse krijgt in cijfers en letters en dat wil hij dan zelf ook proberen te schrijven. Boekjes lezen over abc is ook in dus. En de zandbak is favoriet. Ik merk ook dat als hij een paar dagen soms tv heeft gekeken hij echt heel sloom wordt en verveeld gaat liggen op de bank. Dus die tv gaan we even flink minderen!

één maand geleden

Onze dochter speelt op het moment echt heel erg veel met playmobil. Ook tekenen doet ze heel veel, maar ook met speelzand en de poppen.

één maand geleden

Mijn dochter speelt weinig zelfstandig helaas haha en ook echt "speelgoed" zoals playmobil of duplo etc niks voor haar. Grote mensen rollenspellen heeft het meeste haar interesse dus haar poppen verzorgen of in haar keukentje eten maken. Dus vooral rollenspellen speelgoed vindt ze nu leuk, doktertje, kapper, tandarts. Verven/kleien ook wel maar dan moet ik het echt gericht aanbieden, klaarzetten en erbij gaan zitten. Ze begon nu zelf over hamertje tik wat ze bij de opvang had gedaan. En ik koop van die puzzelboekjes bij Bruna voor 3/4 jarigen ter voorbereiding basisschool dat vindt ze mega leuk. Tot slot begint ze nu echt samen een gezelschapsspel doen heel leuk te vinden (zoals memory) maar dan is het dus niet zelfstandig spelen 😉