30 Reacties

5 jaar geleden

Ik volg je reactie's graag mee😊

5 jaar geleden

Ja zalando !! Maternity dress! Ik heb eind augustus een bruiloft en heb een paar leuke jurken besteld

5 jaar geleden

Heb zelf bij de vorige zwangerschap een hele mooie blauwe kanten lange jurk van Mamalicious gekocht voor een bruiloft. Volgens mij nog steeds te koop. Zat ook heerlijk (voor zover mogelijk, ik was toen 39+3😉).

5 jaar geleden

Gefeliciteerd! Wij doen hetzelfde midden augustus! Ik heb gelukkig nog een nog-sjiekere jurk liggen die nog past (fijne stretch materiaal) die ik via Zalando had besteld.. Daar hebben ze wel meer leuke jurken.. Anders zou ik 'gewoon' even in je stad of iets dichtbij kijken voor boetiekjes, daar hebben ze vaak ook wel wat nèt even anders is dan een (bijv.) H&M jurkje (al zijn die ook erg leuk vaak). Succes en alvast veel plezier!

5 jaar geleden

Gewoon online wat bestellen. Desnoods een paar in verschillende maten. Thuis lekker passen en terug sturen wat je niet wil! Ben wel fan van Wehkamp. Kan je achteraf betalen en vandaag besteld is morgen in huis. Succes en gefeliciteerd!

5 jaar geleden

Asos heeft super veel keuze!

5 jaar geleden

Zalando! Gewoon op positiekleding filter zoeken bij jurken. Zit echt veel moois tussen. Wij zijn geregistreerd toen ik 34 weken was en had toen ook een mooie jurk :)

5 jaar geleden

Ja ik vind dat asos ook echt prachtige jurken heeft! De maternity lijn heeft ook mooiere jurken en ze hebben een bruidlijn waar je (denk ik) ook echt mooie jurken kunt kopen om in te trouwen

5 jaar geleden

En trouwens natuurlijk ook van harte gefeliciteerd ❤

5 jaar geleden

Seraphine

5 jaar geleden

Van harte! Ik ga in november trouwen en heb een afspraak ingepland bij Bellyfashion in Zoetermeer. Weet niet waar je woont maar zei hebben echt de ‘sjiekere’ jurken. Ze hebben ook een website. Zalando en Asos hebben beide inderdaad ook leuke dingen maar voor zo’n speciale dag wil ik toch even wat verschillende dingen passen!

5 jaar geleden

Reactie op gab87

Ik heb voor een bruiloft deze besteld. Zit onwijs mooi en genoeg ruimte voo ...
Ik heb deze ook voor een bruiloft. Zit heel mooi en ze hebben veel verschillende kleuren!

5 jaar geleden

Ik heb ook de kanten jurk van mamalicious. Had al een groene, en nu voor het geregistreerd partnerschap de offwhite kleur besteld. Erg mooie jurkjes, en blijven ook mooi wanneer je ze al een aantal keer gewassen hebt!

5 jaar geleden

Die van mamalicious heb ik ook!! Weet niet waar je woont maar in Barneveld zit een Noppies winkel. Ze hebben daar ook andere merken. Weet niet of ze ook jurkjes hebben voor zo'n gelegenheid. Maar een leuke winkel!

5 jaar geleden

Mijn zusje gaat trouwen in september en ik vond het ook echt lastig. Maar iemand was me op Seraphine en daar werd ik eindelijk een beetje gelukkig van:)

5 jaar geleden

Wij gaan dit eind september doen en ik heb deze jurk besteld bij Bon Prix. Ze hebben meerdere mooie jurken!

5 jaar geleden

Gisteren postte Kim Feenstra een nieuwe kledinglijn die dinsdag 28 juli wordt gelanceerd! Ik zag mooie zwangerschapsjurken voorbij komen.

5 jaar geleden

Reactie op H91

Van harte! Ik ga in november trouwen en heb een afspraak ingepland bij Bel ...
Deze heb ik ook, zit heel erg fijn en is heel mooi

5 jaar geleden

Topvintage.nl en dan hun eigen merk vintage chic by topvintage. De jurkjes met bovenkant ‘strak’ en onderkant zwierig zijn fijn. De wijde onderkant valt mooi over de buik en ook na de zwangerschap kan je ze nog dragen. De stof is heel rekbaar en zacht en als je de maattabel volgt kan het bijna niet mis gaan 😊