30 Reacties

5 jaar geleden
Ja zalando !! Maternity dress! Ik heb eind augustus een bruiloft en heb een paar leuke jurken besteld

5 jaar geleden
Heb zelf bij de vorige zwangerschap een hele mooie blauwe kanten lange jurk van Mamalicious gekocht voor een bruiloft. Volgens mij nog steeds te koop. Zat ook heerlijk (voor zover mogelijk, ik was toen 39+3😉).

5 jaar geleden
Gefeliciteerd! Wij doen hetzelfde midden augustus! Ik heb gelukkig nog een nog-sjiekere jurk liggen die nog past (fijne stretch materiaal) die ik via Zalando had besteld.. Daar hebben ze wel meer leuke jurken.. Anders zou ik 'gewoon' even in je stad of iets dichtbij kijken voor boetiekjes, daar hebben ze vaak ook wel wat nèt even anders is dan een (bijv.) H&M jurkje (al zijn die ook erg leuk vaak). Succes en alvast veel plezier!

5 jaar geleden
Gewoon online wat bestellen. Desnoods een paar in verschillende maten. Thuis lekker passen en terug sturen wat je niet wil! Ben wel fan van Wehkamp. Kan je achteraf betalen en vandaag besteld is morgen in huis. Succes en gefeliciteerd!

5 jaar geleden
Ik heb voor een bruiloft deze besteld. Zit onwijs mooi en genoeg ruimte voor groei.
https://www.mamalicious.com/nl/nl/mm/zwangerschapskleding/jurken/kanten-zwangerschapsjurk-20011017.html?cgid=mm-dresses-maternity&dwvar_colorPattern=20011017_NavyBlazer

5 jaar geleden
Van harte!
Ik ga in november trouwen en heb een afspraak ingepland bij Bellyfashion in Zoetermeer.
Weet niet waar je woont maar zei hebben echt de ‘sjiekere’ jurken. Ze hebben ook een website.
Zalando en Asos hebben beide inderdaad ook leuke dingen maar voor zo’n speciale dag wil ik toch even wat verschillende dingen passen!

5 jaar geleden
Mijn zusje gaat trouwen in september en ik vond het ook echt lastig. Maar iemand was me op Seraphine en daar werd ik eindelijk een beetje gelukkig van:)

5 jaar geleden
Gisteren postte Kim Feenstra een nieuwe kledinglijn die dinsdag 28 juli wordt gelanceerd! Ik zag mooie zwangerschapsjurken voorbij komen.

5 jaar geleden
Reactie op H91
Van harte!
Ik ga in november trouwen en heb een afspraak ingepland bij Bel ...
Deze heb ik ook, zit heel erg fijn en is heel mooi

5 jaar geleden
Topvintage.nl en dan hun eigen merk vintage chic by topvintage. De jurkjes met bovenkant ‘strak’ en onderkant zwierig zijn fijn. De wijde onderkant valt mooi over de buik en ook na de zwangerschap kan je ze nog dragen. De stof is heel rekbaar en zacht en als je de maattabel volgt kan het bijna niet mis gaan 😊