18 Reacties

5 jaar geleden

HM heeft fijne & glanzende legging van Supermom is straks richting najaar heel leuk, zit echt heerlijk! 👍🏻

5 jaar geleden

Het zijn geen speciale zwangerschapsleggings, maar de leggings van de zeeman vind ik echt het allerfijnst zitten! Zijn lekker hoog, en 'n heel fijn stofje

5 jaar geleden

Prénatal! Niet te duur. Zitten helemaal tot over de buik heen. Ik vind ze heerlijk! Ik heb er twee.

5 jaar geleden

Ik heb eentje van bamboe is van Calzedonia super zacht

5 jaar geleden

Reactie op Michelle221

Het zijn geen speciale zwangerschapsleggings, maar de leggings van de zeema ...
Past daar je buik straks ook nog in?

5 jaar geleden

Ik heb een sportlegging van de H&M die heel fijn is en de grijze van Mamalicious (lekker dun). Beiden heel blij mee.

5 jaar geleden

Jup, hier ook die van H&M. Ik woon er praktisch in en gebruik ze voor yoga. Ik vind ze heerlijk.

5 jaar geleden

H&M! Schijnt niet door en zit zoooo lekker! Ze hebben er meerdere maar die van €13 is top.

5 jaar geleden

Dankjewel! Ik ga eens kijken bij h&m

5 jaar geleden

Reactie op tulpje24

H&M! Schijnt niet door en zit zoooo lekker! Ze hebben er meerdere maar ...
Ooooh pas goed op met die van h&m! In het pashokje zie je niet dat ‘ie doorschijnt, maar als je thuis in de zon staat zijn je billen duidelijk er doorheen te zien 🙈

5 jaar geleden

Wat wil je doel met de legging? Lekker voor thuis of voor onder een jurkje of juist om te sporten? Ik heb die van h&m voor thuis en onder jurkjes gekocht maar ik heb een speciale laten maken bij flexmonkey voor het sporten. Met speciale zachte buikband. Zo happy mee

5 jaar geleden

Primarkt heeft onwijs fijne leggings. Geen zwangerschap leggings maar je trekt ze met gemak over je buik heen.

5 jaar geleden

Ik vind de maternity leggings van asos design helemaal top!

5 jaar geleden

Reactie op Debbdb

Primarkt heeft onwijs fijne leggings. Geen zwangerschap leggings maar je tr ...
Die gebruik ik altijd, maar die vind ik nu minder fijn worden. Ze blijven niet echt op je buik zitten

5 jaar geleden

Reactie op LMR

Wat wil je doel met de legging? Lekker voor thuis of voor onder een jurkje ...
Ja gewoon voor onder een jurkje voor als het weer kouder gaat worden😊

5 jaar geleden

Past daar je buik straks ook nog in?
Ja haha ik kan ze tot ze onderkant van mijn boobs optrekken en heb al best 'n flinke buik😊

5 jaar geleden

Reactie op Mommy1

Ja gewoon voor onder een jurkje voor als het weer kouder gaat worden😊
Dan zou ik voor die van de h&m gaan. Zitten prima voor onder jurkjes. Zijn ook gelukkig niet zo duur

5 jaar geleden

Prenatal en Lidl! Die van de zeeman droeg ik altijd voor de zwangerschap, bij mij knellen ze al een tijdje (ook toen mijn buik nog niet zo zichtbaar was). Dus voor mij zijn die niet hoog genoeg.