16 Reacties
6 jaar geleden
ik had gister perongeluk cervelaat op...... hoop ook niet dat t kwaad kan.
6 jaar geleden
Ik dus ook..
6 jaar geleden
Filet eten zelf kan geen kwaad..... de mogelijkheid dat je er wormen van krijgen kan is het gevaar, de medicijnen die je daar voor moet slikken is een gevaar voor het kindje dat je mee draagt.
Verder eet ik zelf dagelijks filet (voor ik zwanger was) en nooit geen last van gehad de kans dat je dan nu wormen zal krijgen is ook klein en brengt dus minder gevaar met zich mee
6 jaar geleden
Reactie op Chelseabek
Filet eten zelf kan geen kwaad..... de mogelijkheid dat je er wormen van kr ...
Dit is incorrect, filet american is rauw vlees en kan toxoplasma gondii bevatten. Dit kan voor toxoplasmose zorgen. Wormen infectie kan je van vele bronnen oplopen en kan je tijdens je zwangerschap veilig bestreden worden met mebendazol.
6 jaar geleden
Reactie op Mommjo
Ik ben er zo dol op maar dit is nu de vervanger. Erg lekker en proeft hetze ...

En oh ziet er heerlijk uit!! Iemand ook een vervanger voor carpaccio?
6 jaar geleden
Dit is incorrect, filet american is rauw vlees en kan toxoplasma gondii bev ...
Geloof ik ook best, dit is wat mijn huisarts verteld heeft. Wel bedankt voor de verdere informatie.
6 jaar geleden
Iets perongeluk eten kan gebeuren. Ik zat vandaag de lepel af te likken van brownie beslag. Later dacht ik pas oeh er zat natuurlijk rauw ei in. Zolang er geen terugroepactie is en je filet of andere iets over de datum was zou ik me geen zorgen maken. Tegenwoordig is alles streng gecontroleerd. Kans dat je er ziek van wordt is erg erg klein.
6 jaar geleden
Reactie op hedy
Rode bieten carpaccio? 馃槄
Hahaha ik word er niet echt heel enthousiast van 馃槀
6 jaar geleden
Huh mag cervelaat ook niet? Waarom is dat?
6 jaar geleden
En oh ziet er heerlijk uit!! Iemand ook een vervanger voor carpaccio?
Die van kalfsvlees! Er zit tonijn saus bij naja ik heb gister gevraagt of het heel veel kwaat kon bij de vk en die zei als het bij een goed restaurant weg komt kan je het echt wel een keertje eten alleen niet te vaak. Maar een vriendin geeft aan dat je ook om zwangere carpatio kan vragen bij de meeste restaurants en je dat dan krijgt maar dan kalfsvlees inplaats van rauw vlees